• Franka

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Fialisa - härligt!

• Franka

Ni som är gravida (och blöder då och då), lägger ni av med all träning? Denna gång har jag fortsatt simma men skippar yoga och tar bussen till jobbet istället för att cykla. Men saknar sååå min cykel! Hur farligt kan det vara att cykla i lugn takt?

• Franka

Jo, dr Björk avrådde ju från ansträngningar till v 14. Men då infinner ju sig frågan: vad är ansträngning?! Att hänga tvätt?

Men visst borde valet vara lätt, att strunta i allt för att få en guldklimp (eller två!) 

• Franka

Ja, fy fasen vad jobbigt det var när folk runt omkring blev gravida. Min bästis blev gravid med nr 2 när jag fått mitt 4 missfall och vad hon fasade för att berätta det för mig, hon led lika mkt som jag. Jag orkade inte träffa henne så mkt under graviditeten och det förstod hon så väl. Skönt med kompisar som fattar.

• Franka

Oj, spännande. Antar att du testar snart igen, men morgonurin är ju bäst...!

• Franka

Var på VUL idag, fortfarande två små som verkar må bra!
    Man kunde dock inte se om de var en-eller tvåäggs, så jag ska på specialultraljud för att kolla.

• Franka
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 15:39:37 följande:
    ja men just det du väntar ju för bövelen 2!!! hua hua... fy så underbart dubbel lycka...
    vilken vecka är du i?
    Längtan efter liten är stor
    Blev framflyttat och är i vecka 10.
    Ja, det är med skräckblandad förtjusning vi ser fram emot det Min stora rädsla är att de föds alldeles för tidigt och vi får bo på neonatal, så att vår stora lille son son tvingas bli vuxen alldeles för tidigt. (Han fyller 1 om två veckor...)
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14