• Franka

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Hej!
    Har inte skrivit här på länge, men nu är det dags igen, på ont och gott...  Plussade förra veckan (bra), och började då med trombyl och progesteron. Har småblött brunt idag. (dåligt)

Tidigare gånger har jag inte besvärats av proggarna men nu irriterar de rumpan, har för mig att fler varit med om det, eller?

• Franka
    Längtan efter liten skrev 2010-05-20 18:12:18 följande:
    använder man proggisar i rumpan? trodde det var vaginalt...hoppas inte det bruna är illa utan bara ett brfustet kärl
    Man kan ta dem både vaginalt och i rumpan, har hört att vaginalt är bäst men jag tar i rumpan på fm på jobbet, annars åker den ut!
  • Franka
    Längtan efter liten skrev 2010-05-20 19:17:44 följande:
    okej, då förstår jag...men har du kollar upp det bruna?jag får i alla fall gratulera till graviditeten och håller tummarna för dig.
    Har inte kollat upp det än. VUL om två veckor, men fortsätter det blöda försöker jag få ett tidigare.

Tack! Man är rätt lutrad vid det här laget...
  • Franka
    christine79 skrev 2010-05-23 19:22:26 följande:
    Hej!Jag hoppas på att få vara med i denna tråd..Mitt tredje missfall på 7 månader och jag är helt knäckt. Alla missfallen sker i 5 - 6 veckan, är så ledsen.kramar
    Åh, lider medd dig, vet hur jobbigt det är! Här kan du få massa råd och stöd i alla fall. Kram
  • Franka

Bettan - nä, blödde bara brunt en dag. Känner mig mer gravid än någonsin, det moler och sticker i magen och jag är så trög att jag körde lavemang i morse Så det känns inte så jobbigt att vänta på VUL-tiden.

Det smärtar mig att komma tillbaka hit och se att några av er är kvar här, ni borde fått hoppa på tåget för länge sedan  Ni är så tappra!

• Franka

Längtan - åh, vad jobbigt det är när den kommer, innan dess hoppas man ju så... Attans! Men bara 14 dagar till ni får försöka igen...

• Franka

Hur är det nu, spär progesteron på graviditetssymptomen rejält eller bara lite? Jag har molvärk o ilningar, supertrög mage och illamående och undrar hur mycket som kan vara orsakat av proggarna. VUL på torsdag...

• Franka

Tänk vad stark man måste vara när man är svag, för att få nån hjälp alls. Suck! Så jobbigt att inte hitta ok läkare.

Själv blödde jag/hade bruna flytningar igår igen. Men vVi hade picnic och jag låg prick stilla på en filt i solen. Som mor får man ta det lungt på mors dag, var min förklaring, tror nog de andra gick på det

Är dock inte så orolig, har sånna symptom att det bara måste vara nått därinne.

• Franka

Vad ni är gulliga! Jag skulle själv tycka det var jobbigt att läsa om någon som har fått barn, om jag själva inte har lyckats än, men i den här gruppen är det ju lite annorlunda.

Fräken - tjatar, vilken vecka är du i?

VUL i em för min del. Jag kommer vara skitnervös efter lunch, blir alltid dåligt i magen då...

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14