• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

sodkt: vet inte vad det för prover... Någon annan kanske vet?

• Irma

Mulan: Nej Är ledsen för er

Bling: Grattis! *Hoppas hoppas*  

Sushikatten: Vilken sund inställning du har Man behöver ju inte ha gett upp barn för att börja försöka se det som man faktiskt har som är bra i ens liv. Jag känner själv att jag lätt fastnar i negativa tankar ibland. Du får gärna skriva mer kloka ord

• Irma

Mula: Ska ni lägga ner försöken för gott? Hoppas du orkar komma tillbaka till oss om ni försöker igen. Ta  hand om dig! *kram*

Sushikatten: Thailand låter inte helt fel Bara regn och rusk i Gbg ikväll...

Odd: Hur är det med dig? 

• Irma

Odd: v:26 redan. wow Underbart att ni bivit så väl omhändertagna. Låter precis som ett sånt omhändertagande alla i våran sits skulle behöva.

Med mig är det ok. Gravid igen. Fick brunrosa flytningar förra helgen. Var på VUL förra måndagen, jag tyckte inte det såg bra ut. Läkaren tyckte det kunde se bra ut, tyckte inte vi skulle kasta in handuken än, det var slutet av v6 då. Nytt VUL imorgon. Ironiskt nog har jag börjat få massa symptom. Känns som jag likväl kan få ett positivt besked imorgon, eller den vanliga käftsmällen.
    Kul att se dig! Du får gärna titta in ibland så vi inte glömmer bort dig. När är det beräknat? 

• Irma

Har varit igång som bara den idag. Storhandlat, tvättat, städat och gjort lasagne (till min mans glädje). Allt för att slippa tänka. kl 16 imorgon har jag tid för VUL. Nervöst...

Mula: Ja någon gång måste det ju ta stopp. Ta hand om er och lycka till med adoptionen! *stor kram*

Hur är det med alla en söndagskväll som denna då?

*vinkar till alla* 

• Irma

hej tjejer!

Det gick bra idag Vi såg ett hjärta slå och HCG hade stigit som det skulle. Nytt VUL om en vecka. Hoppas trenden fortsätter. Trenden med bruna och rosa flytningar är tydligen här för att stanna. Får väl försöka se dom som en obehaglig medresenär på den här resan. 

• Irma

tack för alla grattis tjejer. Men det är nästa vecka det blir ändå mer nervpirrande. Någon gång efter då brukar mina embryon dö. Så fortsätt håll tummarna!

Bling: Nä fy fan *stor kram*

MtA: Grattis till att ha hittat en bra läkare (dom växer inte på träd). Men jag undrar också vad han menar att prednisolonet kan göra för negativ effekt? 

• Irma

mojutten: att halka ner är värst precis efter man varit uppe. Hoppas det är tillfälligt. Vet precis hur jävla jobbigt det känns när allt bara blir grått. *stor kram*

• Irma

Daniela: tror det är normalt att känna så. inte roligt *kram*

Syrling: OJ fy vad läskigt! Förstår att den vanliga oron räcker liksom.... Vad trodde läkarna då? 

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14