• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bettan: det är säkert som mojutten säger om minis tillväxt. hur många andra mäts och kontrolleras så noga? men förstår att det ändå sätter sig i huvudet. Håller med om skåningarna och bilkörning! vi var i danmark förr förra helgen och hamnade mitt i ett snöoväder på hemvägen. Danskarna kan inte heller köra bil i "göteborgsmodd" kan jag meddela.

Hur är det med alla kämpar? Tycker det tidvis är tyst i tråden Hoppas alla har fullt upp med jul. Eller något som gör er lite glada  

• Irma

qatteriin: Förstår att det känns tungt och att en öde söderhavsö eller liknande hade varit skönt *stor kram*

• Irma

Soffy: Välkommen hit! Tråkigt med alla dina missfall. Här finns dom bästa att rådfråga! Och ett oerhört bra stöd. Utan denna tråden hade jag kastat in handduken för länge sen.

• Irma

Grynet: Vad roliga grejer våra psyken hittar på ibland. Att jobbet var det största bekymret liksom

Var på UL idag, och den lever och har växt som den ska Helt otroligt Tror inte det är sant. 13+6 idag.

• Irma

Bling: Å jag hoppas på er nu! *håller tummarna* 

NN: Fy vad segt och jobbigt skönt att höra att det är bättre nu. Denna graviditet tar jag trombyl, fragmin, prednisolon, extra folsyra, kalcium-d-vitamin och omega3. Hitills har det fungerat *peppar peppar*

Vill önska en GOD JUL till alla fantastiska tjejer här inne! 

• Irma
    Bubbibalubbi: Välkommen! Beklagar dina missfall Spännande att läkaren tog det på doften... 

Krus: Kul att se dig Intressant artikel. Det med livmoderslemhinnan låter intressant. Det är väl i stil med Beers tankar? Hur mår du? Hur går det med liten?

NN: Jag tar omega3 på eget bevåg. Om man har immunologiska problem kan det hjälpa. Men ingen högre dos, som Bettan säger.
  • Irma

Bubbibalubbi: Jag testade progesteron + trombyl en graviditet. För mig fungerade det inte. 

grisolle: Välkommen tillbaks Skönt med paus. varför inte testa med pred? I låg dos ska det inte vara så farligt. Jag hoppas också bli en som får en "pred-bebis". Är i v:16 nu :-O Angående biverkningar har jag inte kännt/märkt av några än. Och då är det ändå under läkarens ordination jag tar 10 mg/dag.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14