-
Då borde jag kanske kunna fixa det med tablettdelaren ändå =), dumfråga...hur mkt är en skärva då som ska tas bort?BettanB skrev 2010-08-06 20:21:24 följande:Inte då; lägg tabletten på en skärbräda och dela i två delar. Ta sedan bort en skärva på båda halvorna, så har du två tredjedelar. Man förlorar lite tablett på det viset, men de kostar ju inte skjortan direkt.
-
Tack igen ska börja imorgon med 1/3 & se om det blir nå plus framöver, har fått ett men det kan lika gärna ha varit fel på testet för det var jätte svagt & sedan syntes det inget när tetstet hade torkat ordenligt
-
Bettan: Ja hoppas på det iaf, som vanligt blir jag helt nojjig om jag inte känner mig så gravid på ett litet tag (som just nu), blev inte bättre av att jag läste i "Is your body babyfriendly" att ju fler graviditeter ju snabbare gör sig kroppen av med embryot om det beror på immunsystemet....
Bling: =) Tack för tipset ska nog testa att beställa därifrån
Någon som vet om man kan köpa prednisolon via nätet utomlands =)?
-
Längtan: Jag håller också tummarna!!
Säger som Bettan man orkar på något konstigt vis fast det inte känns så mitt i allt.
Bettan: Jag vill gärna läsa din blogg ockås om jag får =)
-
Postade inlägget för snabbt, jag blev uppringd av Lenart Blomqvist i förrgår, för att jag skickat honom ett mail & berättat om mig & min man. Jag ska skicka honom mina journaler från mf-utredningen så skulle han höra av sig då han har läst dem. Han lät mycket intresserad & som om han lyssnade på vad som sades i samtalet etc. Ska bli spännande att höra vad han säger om utredningen & om han vill skriva ut något åt oss osv.
-
Hoppas ni mår bra! Inget plus denna gång, men illamående & annat trots mens, skumt =(. Väntar på att Lennart Blomqvist ska höra av sig efter att han har läst journalen, jag skickat.....
-
Grattis Längtan Ha en underbar semester nu i Grekland!!
-
Ser att ni pratar om adoption =) våra skatter är adopterade & det behöver inte ta lång tid, men räkna med att utredningen tar omkring ett år för dels kan det vara kö innan man får starta, sedan kan det vara kö att få gå föräldrautbildningen men det behöver inte vara så, det beror på vart man bor.
De flesta länder vill att man har varit gift minst tre år eller kan påvisa flera års sambotid. Alla länder har inte heller lång väntan på varken barnbesked eller resa, men då ökar ist vistelsetiden.
När vi fick Astrid tog utredning & väntan till barnbesked 19,5 månader (7,5 mån väntade vi barnbesked) med en vistelse i landet på 17dgr detta var 06-07, med Vilgot tog utredning & tiden till barnbesked nästan 9 månader (3månader väntade vi barnbesked) - 09 sedan hade vi en vistelse i landet på exakt 8 månader =)
-
Mojutten: Min man var föräldraledig & jag tjänstledig för studier =) annars hade vi inte kunnat vara borta så länge & dessutom haft huset tomt, de flesta hyr ut sin bostad under vistelsen.
Ja ställ er i kö, för de flesta länder har något års väntan på att få starta upp pappersamlandet....
-
Kikar in här igen det var ett litet tag sedan nu. Jag tror att jag nog är gravid, Men jag har haft en blödning ungefär som mens men lite mindre dagar & mängd, dock ett svagt plus på cb & ett tydligare på billiga tester, om det stämmer vore jag isf i vecka 5+0 nu, det enda som får mig att tro att dte skulle stämma är att brösten har växt 2stl =) & jag kan inte dricka coca cola för det smakar så illa =). Fick inte tag på min bm så jag ska ringa på måndag. Dock tar jag inga albyl ängre kanske ska börja ta det igen? 1/4 el en ½ per dag?