• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Längtan: Det finns sämre ställen att vara orolig på

Buster: Grattis till plusset!

Qatteriin: Det är på min läkares ordination jag tar mina mediciner. Hon har dessutom forskat på heparinets effekter på förlossningar. Hon tror på en kombination av ASA och Heparin. Prednisolon har hon inte jättestor erfarenhet av, men i så låga doser (10 mg/dag) ska det inte vara någon fara! 

• Irma

Längtan: För min del har det inte heller hänt något speciellt sen du åkte till solen. Vi ska börja försöka igen

• Irma

Längtan: Har du varit på någon koll idag? hur har det gått?

• Irma

Längtan: Grattis! Måste vara hur skönt som helst...

Loha88: Välkommen! Vi kan vara lite svåra att hitta då vi blivit flyttade till medlemsgrupper... 

• Irma

Buster: Håller tummarna att det kommer att se fint ut

Bra att Bettan tar upp detta med gravidsnack. Känner mig också starkare för dagen och det är inte så jobbigt. Men har man det jobbigt blir det bara jobbigare!

Imorse fick jag ofrivilligt se ett 3-d ultraljud på jobbet. Min gravida kollega var på ett igår. (har fortfarande inte orkat berätta för henne varför jag är så känslig) Trodde bara hon skulle prata om det idag. Men näe, hon smackar upp det på widescreen skärmen och ber alla titta... Som tur var var jag inte ensam med henne och jag kunde smita. Puh!

• Irma

qatteriin: Å en till psykolog! Lyxigt vi har det med både dig och bettan  

• Irma

Hej alla!

tillbaks efter näthaveri här hemma. Någon smart grävare grävde av en kabel utanför huset.

Syrling: Grattis till lyckat RUL

Soa: Grattis till plusset Håller tummarna!

*vinkar till alla*

• Irma

Bettan: Sjukt att man inte ska kunna sänka garden någon gång! Helt otroligt!

Buster: Förstår precis hur du menar med att hjärtat försöker säga en sak och hjärnan en annan!

• Irma

Loha: Skitmens då

Barytan: Beklagar dina missfall Jag har blivit ordinerad prednisolon 10 mg. Börjar ta någon dag innan ÄL. Hoppas kombinationen av mediciner hjälper!

Ego: Yogade ikväll. Kändes som hela kroppen skrek till mig att "hallå du är kanske gravid, sluta med det där". skitskum känsla. är på dag 15 bara. brukar ha tidig ÄL, men borde ändå inte känna någonting. Är bra nyfiken på om det är något på g, eller om kroppen bara vill få mig att ta det lite lugnt. OM jag blir gravid denna cykel så är yoga verkligen magiskt.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14