• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Ja vi gillar att flänga Bäst att passa på när vi båda kan vara lediga samtidigt. Och passa på när jag inte är gravid = orolig och inte så ressugen.

• Irma

Hej alla!

Nu har vi flängt färdigt Hemma igen. Mannen blev tyvärr dålig när vi var iväg (kass mage och ont), men vi hade det rätt bra ändå. Mkt fina hus att titta på i Riga, rekommenaderas för den som gillar Jugend! 

Mamma till Astrid: Hoppas du hittar någon vettig läkare!

*vinkar till alla* 

• Irma

Bettan: Jag blev jätteförtjust i Riga! Vi gjorde en guidad rundvandring, guiden berättade att medelinkomsten var 6000-7000 svenska kr ungefär samtidigt som priserna är som i Sverige. Måste vara jättesvårt att få det att gå runt för letterna.... Riga är verkligen en stad jag kan tänka mig att åka tillbaka till! Förstår att du varit där flera gånger
    Hur mår du? Hur går det med vovven?

Hur är det med alla?

• Irma

Här var det lugnt...

Är lite smått uttråkad av allt regn
    Måste bara berätta om en rolig dröm jag drömmde!

Jag drömde att jag var på konferensresa med jobbet. Alla fick olika uppdrag. Mitt uppdrag var att vara statist i en film. Jag skulle in i ett blått rum. Alexander Skarsgård kom in i rummet och sa att vi skulle hångla. Det var mitt uppdrag liksom. Tur att det ingick i mitt uppdrag, han jag tänka, då är det ju okej Och så blev det lite hångel och sen vaknade jag.

• Irma

Längtan: Jag har haft graviditeter när vi sett hjärtat slå och sen slutat i MA. Jag tyckte ändå det kändes bättre dom gångerna man varit och kollat så tidigt (3 ggr var vi inte och kollade tidigt). Då vet man ju att det är bra just då iallafall...
    Förstår din oro.
    Håller tummarna för dig! 

• Irma

hallå tjejer!

Hur är det med er?

precis hemkommen från ett skönt yoga-pass Aaah. Utomhus, på en brygga! Hur skönt som helst. Har aldrig testat att yoga utomhus innan. Att vara ute gav det hela en helt ny dimension Kan verkligen rekommenderas! 

*vinkar till alla* 

• Irma

Bettan: Vågar du träna?  har du tränat hela tiden denna graviditeten? 

• Irma

Bettan: Gud vad skönt. Bara styrketräning? Men ingen träningen för magen då eller? Och ingen konditionträning? Fan vad jag önska att jag vore normal, så hade man inte behövt fundera... Vet inte hur jag ska göra nästa gång jag blir gravid. Träning mår jag så jäkla bra av. Men man vill ju inte ge graviditeten sämre odds. Ingen yoga iallafall Konditionen är svårt att hålla på en lågintensiv nivå, blir taggad och vill ju dra på lite... Hur funderar du kring träningen?

• Irma

Bettan: Oki. Ja det låter ju bra. Att kunna fortsätta träna. För som du säger. Att må för dåligt är inte bra det heller. Dumt att jag fastnat sån träning som inte är bra första trimestern. Yoga och spinning.... Får väl köra lite maskiner eller något sånt. Tycker det är dötrist, men kanske bättre än inget.

Fru fräken: Grattis  

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14