• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bling: har ni lagt 190 000 allt som allt med resor och hotellräkningar inräknat? eller handlingar och prover bara i den summan? 

• Irma

Bling: Oki. tack. bra att veta. vi har besparingar. men samtidigt är vi sugna på att köpa hus. Så att något vi kan styra över faktiskt går vidare här i livet. ett steg vidare var att gifta oss. 

• Irma

Bling och Mojutten: Håller tummarna för er! Så länge ingen mens kommit ska mina tummar vara vita

Niini: Beklagar att det tagit slut Men vilket fin tanke, att det tillslut kommer goda nyheter Även om det inte alltid känns så...

Längtan: Jag hade gärna kunnat gå upp i vikt om jag så fick behålla en graviditet. Men förstår att det inte är kul att vara sockerberoende! 

• Irma

Längtan: Förlåt mig! Det var inte meningen att du skulle ta det så... Jag menade mer att det kanske skulle kännas bättre om du visste att någon mer skulle vilja ha det så. eller ja. hoppas du förstår. Och var ska man berätta sånt om inte här? Vi borde ju förstå!

Mojutten: Jäkla skit

Grisolle: Fortsätter hålla tummarna för er!

Hoppas alla har en skön fredagkväll!  

• Irma

Längtan: Du får gärna tycka synd om dig själv här! Andra normalgravida fattar ju inte hur det känns för oss. Ha det nu så skönt i Grekland! Hoppas alla läskiga flytningar håller sig långt borta och att ni får massa sol på era näsor

Bling: Å näe Fn vad trist! Låter mysigt att fiska kräftor. Gör man det i solnedgången? Eller när det är mörkt?

Mojutten: beklagar mens Men att fira bröllopsdag med champange låter inte helt fel  

Ego: Idag har jag och mannen utnyttjat ännu en bröllopspresent. En dag på Hagabadet! Hagabadet är ett fint gammalt bad här i Gbg. Först börja vi med att plaska runt lite i dom olika bassängerna. Därefter bastu. Halvfinne som jag är så är det något av det bästa jag vet! Sen varsin helkroppsmassage Efter det käkade vi brunchbuffe. Avslutade med lite shopping på stan. Massören tyckte att jag var väldigt spänd. Nähä! Testa att få 5 missfall och vara rädd för att aldrig kunna få egna barn... tänkte jag. men inget man säger! Väldigt seg nu.

Hoppas alla har en skön kväll!  

• Irma

Bettan: Grattis! Äntligen är det verkligen din tur! Så härligt at höra Måste säga att du hjälpt mig oerhört genom din närvaro i denna tråden. Du får inte försvinna härifrån!

hej alla nya! tråkigt att ni har anledning att komma hit men det är en bra tråd  

frux: håller med Annica, kan vara bra att prata med någon professionell. oavsett vad ni kommer fram till.

Ego: var hos min läkare idag. det gick både dåligt och bra. Det dåliga är att hon inte vill ha kontakt/sammarbete med någon klinik eller så utomlands. Det bra är att hon vill att vi testar med prednisolon. Så nu väntar vi bara att nästa cykel ska starta  

*vinkar till alla* 

• Irma

Bettan: Ja, när hon började prata trodde vi det var kört... Att vi var dumpade och utslängda. Men för en gångs skull höll jag tyst och lät henne prata klart

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14