Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Grattis Buster, Irma, Syrling och Bettan (har jag glömt ngn?).

Mula, här är det jävligt segt med, absolut inget händer. Jag vill också få åka på besök till Dr LM, men den som väntar på något gott....
    Nu har jag iaf påbörjat min julledighet, mycket trevligt. Sitter och väntar på flyget.

• mojutten

Tack, NN. Den eviga väntan är lagom rolig. Det är svårt att inte se det hela som ett stort hamsterhjul men jag ska inte klaga alltför mycket det senaste månaderna har trots allt flugit iväg och jag kan inte förstå att det redan är jul.

Hur är det med dig?

• mojutten

Ledsen Bettan var absolut inte meningen att förringa din oro. Jag hoppas verkligen att allt är väl med mini i magen

• mojutten

Bettan, helt ärligt vet jag inte riktigt var gratulationerna kom ifrån från min sida. Jag tror att jag på något sätt kände att det var positivt att ni är så många som kommit så pass långt, men jag inser att gratulationer kanske inte var rätt uttryck att använda.

Skickar en stor kram till dig NN, och hoppas att det ska gå över så fort som möjligt.

• mojutten

Bling, spännande. Skönt att ni hittat ett bra alternativ till ert första alternativ. Hoppas att allt går bra nu.

NN, tråkigt att det är så jobbigt och utdraget. Jag hoppas att det snart är över och att ni trots allt kan njuta av julen lite.

Annica, skönt att det går frammåt.

God jul allihopa!

• mojutten

Spirit, jag håller med de övriga om att det verkligen är en otroligt svårt beslut som ni står inför. Tyvärr kan jag inte vara till någon direkt hjälp. Jag hoppas att allt går bra vilket beslut ni än fattar.

Angående kaffe, så försöker jag att dricka mindre rent generellt och vid plus så har jag de senaste gångerna dragit ner till max en kopp per dag.

Bettan, jag undrar precis som NN hur det är?

• mojutten

Hej alla,

Tittar in lite snabbt och skickar ett stort grattis till Odd, ett stort lycka till till Bettan, ett grattis till Daniela, ett hej till NN & TT och ett jag stå på dig till Vvk, du ska göra det som känns bäst för dig och det enda jag har hört är att det som Bettan sa kan finnas en ökad "risk" för vänsterhänthet.

• mojutten

Att det aldrig ska få ta slut Bettan. Jag önskar dig all lycka till imorgon. Många kramar

• mojutten

Jag tycker definitivt att du ska uppmärksamma hur du blivit behandlad (eller inte kanske man ska säga)

• mojutten

Härligt Bettan trots att mini inte var mer behjälplig.

Keep spreading the word, så kanske de som kommer efter kan få lite mer gehör

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14