Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Helt klart Bettan, men det är ju så lätt att spekultera ;)
Helt klart Bettan, men det är ju så lätt att spekultera ;)
Daniela, jag tror att man ska komma ihåg att ta detta med en nypa salt. Jag har ju inget belägg alls för att det är trombylen som gjort att tar längre tid. Jag är räddare för fler mf än för att det tar lite tid så jag kommer nog att fortsätta ta mina.
Tack för infon Ahöst. Det känns som om jag har ägglossning men det är ju inte så lätt att veta vad som försiggår där inne, så om det inte tar sig snart kanske det är en ide att testa utan.
Jorå nog har jag provat ÄL-test, och fina utslag får jag också som sammanfaller med värk i magen.
Det gör mig oändligt less att man själv ska måsta kolla upp allt. Min läkare föreskrev att jag skulle ta trombyl hela cykeln med uppehåll endast för mens. Visst, det behöver inte ha stört min ÄL osv men jag bli informerad om att det kan hända
Jag inser att jag överreagerar en aning med men jag ogillar verkligen att känna mig maktlös.
Tack. Känns bara ibland som att jag har blivit helt hispig
Jag är iallafall i gott sällskap verkar det som ;)
MariaO, lessen missade din fråga men Bettan har så klart rätt
Bettan, hoppas att meterologerna har fel. I vilket fall så får ni köra försiktigt
Jag hoppas verkligen att det gått bra idag Bettan. Vädret här nere har inte direkt varit lämpligt att köra i och jag såg att det varit många olyckor på E6
Skönt att ni tog er dit och tillbaka utan missöden. Jag kan inte annat än hålla med om skåningarnas trafikvett vid vinterväglag (är från Norrbotten).
Du ska se att det inte är någon fara med mini, kanske fluktuerar fler men det aldrig upptäcks för att de inte kollas lila flitigt