Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
bra jag väntar utanför willys i Falkenberg :)
var och tittade idag... skulle vara i v.6+1 men det var en lite skrutt på kanske 2mm där inne så han sa att mina beräkningar om att äl var kanske 2-3 dagar sen stämde.. så är inte i v.7 än. får räkna med att vi inte kan se något på någon vecka sa han... drar fram bf lite till 1 april iaf.. så blir man inte baktfyttad så mycket sen.
men han sa att allt såg bra ut så här långt iaf.
Irma: jag ska ringa min vanliga gyn på måndag. Men ska försöka vänta tio dagar innan nästa vul. Sen får vi se vad de säger på gyn också.
snälla, låt alla dagar gå fooooooooooooort...
visste väl att det var för bra för att vara sant... bruna flytningar nyss!!!
Kunde inte fragmnet ha fått hjälpa då!!
uppdatering: Var inne på akuten och fick göra vul + hcg blodprov.
Vulet såg bra ut. hinnsäcken var 14 mm stor men hon sa inget om fostret mer än att hon tycktes se det. hon mätte det inte. hon såg även gulesäcken vilket är bra. Hon sa att hon såg ljusbruna "flytningar" i slidan men inget mer. ingen pågående blödning vilket är SUPER BRA!
Ska ringa dit imorgon igen för att få en ny tid på onsdag så ska de göra ett nytt vul då och nya prover.
Hcg halten låg på 22000 vilket var väldigt högt och bra...
Snälla låt detta gå bra :( vi har kämpat så!
Bettan - Vecka 14 är ju underbart!
Franka - skönt att det är dags för RUL.
Läntan - hoppas att du ser ett embryo vid nästa VUL.
Varför ska man inte gå över när man haft upprepade missfall? Jag är ju beräknad till den 5 september och går alltså in i vecka 37 i morgon. Min tjej kom i vecka 36 dvs den som igår i den här graviditeten men ännu inga symptom på att förlossningen är på gång. Nu blev jag orolig för att gå över för mycket! Hoppas så att allt startar av sig självt om ca 2 veckor!