Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Hej alla
Jag har följt den här tråden lite i bakgrunden ett tag. Vissa av er känner jag från andra trådar och några är nya för mig. Tyvärr så platsar jag i tråden nu efter att ha fått mitt tredje ma i sommar. Just nu känner jag ingen större lust att ens försäka bli gravid igen, men en sak är iaf säker; vi ska definitivt genomgå den där utredningen som vi äntligen har rätt till efter tre ma och över tre år av kämpande för att få bli föräldrar. ...och sen så vet jag vilka krafter som sätter igång när kroppen går igång igen med äl osv.... snart sitter man väl där med ältestet igen
Vi genomgick en privat utredning i våras där man tittade på blodets koaguleringsförmåga, ägg- och spermiekvalitet, sköldskörteln, min förmåga att ta upp näringsämnen osv. men inga fel hittades. Som jag har förstått det, så är det ungefär bara kromosomanalys, livmoderns form och immunförsvaret kvar... så vi får se om vi någonsin får något svar på varför vi inte kan få barn.
Nu har jag presenterat mig lite och jag hoppas att det går bra att jag håller till lite här under utredningen, som förhoppningsvis startar i höst/vinter.