Inlägg från: NinniNinna |Visa alla inlägg
  • NinniNinna

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bling: håller tummar och tår på att ni får bra hjälp i NY! Du får hålla oss uppdaterade om hur det går Glad

Irma: jag har sett att flera tar omega3, hur kommer det sig? Är det läkarna som rekomenderar det?

Sodkt: vad tråkigt! Kram

Bubbibalubbi: beklagar verkligen dina mf! Låter som att du har en bra läkare, vad bra! Hur upptäckte de att du hade bacteriell vaginos? Hade du några speciella symtom?

Krusbär: tack för tipset!

• NinniNinna

Spirit: gud vilket svår beslut! Mitt enda råd är att diskutera det noga med er läkare.

Bettan: hur känns det nu? Det är så orättvist att du ska behöva oroa dig in i det sista! När är nästa tid hos Dr LM?

Bubbibalubbi: jag brukar inte vara sugen på kaffe, så det brukar inte vara något svårt val. Sista graviditeten så tyckte jag fortfrande om kaffe de första veckorna och då drack jag ca 3 koppar/dag vilket jag tror ska vara helt ok.

Irma: stort grattis till lyckat UL!!!!

• NinniNinna

Hej alla!

Jag är här så sällan, så jag hänger inte riktigt med.... men stort grattis till Odd som blivit mamma igen och till alla er andra som är gravida!

TT: skriver här också att jag är glad att se dig igen! Har det hänt något nytt ang. adoptionsprocessen? Stor kram!

Irma:  åhh vad skönt! Stort grattis! Vilken v är du i nu?

Vvk: jag håller med tjejerna, jag har inte heller hört att det finns något som styrker att många vul är farligt. Jag vet att det är svårt, men hoppas att du kan lämna oron lite iaf ang. detta.

Bettan: jag vet att du ska på många undersökningar i veckan men kommer inte ihåg vilka dagar det var. Visst var det en i dag? Håller tummarna för att oron får lägga sig lite och att du bara får glada besked i veckan! Kram

• NinniNinna

Bettan: skönt att det gick bra. Håller tummarna för besöket hos Leif!

TT: vad spännande! Jag ser fram emot rapporterna Skrattande

• NinniNinna

Bettan: fy fan vad hemskt! Får en klump i magen när jag läser det du skriver. Jag hade verkligen önskat dig lite lättnad nu på slutet av graviditeten! Stor kram!
    ... och på dem bara! Skriv allt du kan och orkar!

• NinniNinna

Bettan: åhh vad skönt med ett bättre bemötande, men det var väl en riktigt envis mini Flört Lycka till med mätningen av bäckenet (tror aldrig jag har sagt det till någon Glad) ! Jag hoppas att din förlossning blir som du vill till slut. ... och tack för att du in i det sista för vår talan! Vi behöver all hjälp vi kan få och jag kan inte tänka mig en bättre talesperson Hjärta

• NinniNinna

Bettan: nu har jag läst tråden slarvigt, så strunta i frågan om du redan har förklarat det Flört, men vad misstänker de att det är för fel på moderkakan? 
    Förstår att det inte är länge kvar för dig nu! Håller tummarna för att du får ett bra bemötande även vid förlossningen!

• NinniNinna

Bettan: intressant... har jag dig rätt om man då kan tolka det som att det finns en koppling mellan dina tidiga mf och problemen du har nu? Tycker ofta att läkare drar allt för snabba slutsatser om att tidiga mf inte ska skapa problem i graviditeten i övrigt, men det här borde ju tyda på motsatsen.
    Skönt att du till slut träffade Leif och fick rätt behandling och nu hamnar på specialförlossningen! Kram

• NinniNinna

Bettan: jag är väldigt intresserad av vad analysen ger, så håll mig gärna uppdaterad. MEN nu är det fullt fokus på första mötet med Mini förstår jag Glad Lycka till i morgon!

• NinniNinna

Bling: oj, vad spännade! Jag hpller tummar och tår för att det ska vara er tur den här gången! Hoppas att ni också får lite tid att njuta av NY mellan behandlingarna Skrattande Du får gärna skriva och berätta hur det går!

Mojutten: hoppar in i pengadiskussionen... Jag har det senaste året tänkt som du, bäst att spara inför framtiden för i det här läget vet man ju omöjligt hur mycket den totala resan mot barn kommer att kosta. Vi unnar oss fortfarande saker, men i mitt bakhuvud finns alltid tanken på att hålla sparkontot vid liv. Tror det är klokt i vår situation

Undrar som alla andra, Bettan hur har det gått??? Har tänkt på dig och hoppas att du och MiniB mår toppen! Kram

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14