30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ellan: Vad spännande! Var hittar jag den nu för tiden? Jag är aldrig inne där, måste uppdaterea mig lite.Näpp, dags att packa ihop inför dagishämtning. Sen väntar Arlanda torsdag-fredag. Tjolahopp!
Vilka duktiga barn ni har som klarar nätter utan blöja! Ida var torr några nätter innan semestern sen skulle vi sova tillsammans i två ihopflyttade sängar några nätter så då vågade vi inte chansa. När vi kom hem blev det några blöta nätter i rad och sen orkade jag inte. Pallar inte med nerkissade sängar när jag går upp så tidigt på morgonen och är bortrest en del. Får ta tag i det under julledigheten.
Men när det gäller bajseriet så VÄGRAR Ida fortfarande bajsa på toaletten/pottan. Näpp, blöja ska det vara. Tror tyvärr det är för att hon är rädd eftersom hon blir förstoppad titt som tätt Men men, någon gång ska det väl gå.
Oj, trillingar och fyrlingar! Näe, tack! Är så nöjd ändå! Hihihi! Pappa var ju tvilling och svärmor är tvilling, men där går nog gränsen för mig!
Ha en bra helg allihopa!
Grattiskramar till Tessan & Co!
Apropå stolar så har vi köpte en ny till Ida, för hennes huvud sticker upp en bit ovanför stolen/nackstödet. Och hennes ben är ju typ dubbelvikta när hon sitter (i framsätet iofs). Blir framåtvänd i baksätet från och med snart...
Åh vad svårt det är att skriva interna CV. Glömmer säkert en massa eller tar saker för givet. Vilken nivå ska man ligga på?! Bah!
Annars kanske det är en bra idé. Att köra dubbla blöjor för att hålla tätt?
Har aldrig gillat Pampers. Bara när de är små, till max 1 år. Sen känns de bara sladdriga tycker jag
Smaken är som baken!
Jippie Stramalj! Vad underbart att höra!
Grattis till lyckade RUL Vi4 och Stramalj. Så himla skönt!
Vi4: Jag fick åderbråck i underlivet när jag var gravid med Ville. Det gjorde extremt ont och jag grät ibland av smärtan som kom när man stod upp och speciellt när man hade suttit en stund och sedan reste sig och allt blod rann till
Men det var värst typ i mitten av graviditeten och blev faktiskt bättre sedan. Hoppas du mår bättre också snart.
jossan: Jobbigt för dig med dåligt hb och krass mage. Hoppas Folsyra gör susen. Jag fick järntillskott via dropp när Ida hade fötts. Hade bara 77 i hb då, ingen höjdare.