Kasperina: Lider av alzheimer light så jag minns inte om jag grattat till sprattelgubben?! Om inte - jättegrattis! Vad skönt att allt såg bra ut!
Firren: Tycker du har en superfin mage! Och apropå att bli mindre så stämmer det inte i mitt fall. Dels gick jag upp 3 kg mer än vad jag gjorde med Ida, sen var det svårare att bli av med kilona. iofs så rasade jag fullkomligt i vikt efter Ida föddes och vägde
t.om 5 kg mindre än min "normalvikt" innan graviditeten. Ingen jättevacker syn om jag ska vara ärlig
Barba: Vad skönt att du fick ok till snitt! Då slipper du oroa dig för det iaf! Kram!
Tessan: Vad skönt att KUB närmar sig och mysigt att få sprida den härliga nyheten snart!
Måste bara fråga om det är någon mer som har ett barn som kräver så mycket energi så man känner sig som en urusel förälder? Från det att jag hämtar I på dagis så slänger hon sig på marken, gnäller efter nappen, efter välling (3,5 år är hon ju nu måste ju sluta med napp o välling snart), vill bli buren, slår sin lillebror och är fullkomligt rabiat. Det är så himla tråkigt att hämta henne på dagis så man vet inte var man ska ta vägen. Hon gnäller och är tjurig nästan hela tiden. Jag får utbrott och skäller på henne (hemma, ute försöker jag hålla tillbaka känslorna lite). Hon äter dåligt, sover dåligt, dricker dåligt... Är bara nöjd enstaka stunder på dagen. Iofs är hon jätteglad på dagis, förutom att hon säger ganska mycket fula ord, även om hon vet att man inte ska säga dom orden... Vad ska vi göra? Det börjar bli så jobbigt så jag funderar på att ta hjälp av någon utomstående. Hon har även lärt sin lillebror att slå och sparka. Känns inte bra alls... vad gör vi för fel??!!