30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Kommit riktigt blod ca 5-kronas storlek nu Men har inte ont, lite mensvärk över höften men absolut inte ont. Kommer inte att kunna sova.
Kommit riktigt blod ca 5-kronas storlek nu Men har inte ont, lite mensvärk över höften men absolut inte ont. Kommer inte att kunna sova.
Tack, vågar inte vara optimist men har googlat en del och det verkar vara 50/50 vid tidiga blödningar. Tisdag känns väldigt långt bort.
Tack alla, jag är jätteorolig, det räcker med ett MF. Det har bara kommit pyttelite mer, precis så att det lämnar spår på trosskyddet och fortfarande inte ont. Men alla symtom är borta så jag kan ändå inte känna mig lugn. Inte för att jag hade en massa symtom men några kom och gick.
Är det bara jag som är i tidig graviditet i tråden? Alla verkar vara på väg till BB?
Marge, t a c k! Ska försöka att ta det coolt, finns ändå inget jag kan göra. Jag hade lite bruna med J men då nojade jag mindre. Inte alls rött då.
Elsis tack.
Jag ska skippa hockeyn nu men har slukat allt TV-godis som förebyggande tröst. Sova lite bredvid J och låtsas att allt är som det ska.
Har haft fortsatta mindre flytningar idag, inte så det kommer i toa men väl på trosskydd och papper, både röda och beige. Imorrn funderar jag på att flexa fram till det är dags att åka till U:a, är inget sugen alls på att jobba, vill bara veta. Misstänker MA.
Tack alla ni, jag har ett minimalt hopp kvar och det därför att det inte ökat eller har något som helst ont i magen. Jaja, nog om det.
Idag frågade fsk om J fick sova lite på fm. också, 10-15min.
Hon somnar liksom i gröten på morgonen. (skämsigt tycker jag). Vi går ju heltid fr.o.m. april just för att kunna finansiera IVF, så att gå ner i tid igen är inget alternativ Hon går 06.30-16 alla dagar i veckan. Upp måste hon ca 6 men hon vaknar oftast med mig 5.40. Sover middag gör hon fortfarande.
Självklart får hon sova på fm men tycker så synd om henne att hon ens måste.
Hon har pensionerade farföräldrar men Js kusiner nyttjar detta till max (svägerskan alltså), så jag vill inte fråga på regelbunden basis. När J kommit hem är hon inte trött, hon leker vilt ute med granntjejen och orkar bra! Det är morgnarna som är sega. Men, får jag bara barn som planerat i dec. kommer hon snart att orka bättre med sina 15h/v som det blir då. Hoppas!
Förresten, inte meningen att bara skriva egoinlägg men jag är lätt ofokuserad nu
Evasha, vi går på repr.centrum i U:a och där har jag bara träffat superläkare, antar att dom är vana vid oss "kämpare". Många har försökt flera år, vi har bara försökt med syskon i ett år, känns som tiden flygit fram
Att få J tog från första försök till hon kom ut dryga 3 år. Den väntan kändes lång!
Nä, jag skulle aldrig gått med här i tråden, andra gången det går åt h-e!
Fanns ingen graviditet synlig på VUL, endast en rätt tjock slemhinna motsvarande v3-4 sa han. Han var orolig för utomkveds så HcG-prov samt nytt på to och VUL då med. Blöder lite mer nu men inte alls mycket eller ont. Han varnade att det kunde komma igång och då göra mycket ont samt att man då får åka akut, kul att höra
Hur kan det bli så här? Skulle varit i 7+5 enl. dom.
MA/MF är jag expert på så mycket som jag läst, men "utomkveds kanske"? Vad är det?
Ringde in och sjukade mig men kunde knappt prata, bröt liksom ihop lite när sköterskan svarade. De fick koda mag/tarmbesvär för jag vill inte berätta på jobbet. Nu är det alltså bara att vänta på jätteont/blödningar/torsdag eller nåt? Usch fan...