Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

hormonstinn, klart de inte ringer!

fy f*n på ren svenska, så här illa mådde jag inte med J, kräkfärdig vad jag än tänker på, vad jag än äter, trots småätande, bara tanken på att äta, kaffe, allt får mig att må blä. Fatta vad lukten av bajsblöja gjorde för mig (hämtade J, visade sig att hon kackat blöjan full) Kräks   

• Barbabok
    Milla C skrev 2011-10-11 19:38:10 följande:
    Måste bara in och korrigera er alla: JAG har världens underbaraste barn, så det så !

Tänka sig, det har jag också
  • Barbabok

Skoja inte om boobsen, NU fattar jag dom som sagt att de är för ömma för att karln ska få röra. Jeezes vad de växer, och ömmar. Har mycket skarpare smärta i ligamenten med, ajaj. Eller om det är koliten, vet inte. Ont oavsett.

J blöder näsblod stackarn. Sååå lesen.  

• Barbabok

Får köpa myntate då, Postafen tror jag det var jag köpte förra grav. hjälpte inte det minsta. Japp det är den där klumpen jag har, konstant. Nu har det släppt men jag har ätit ordentligt så snart kommer halsbrännan som ett brev...

• Barbabok

Lady, det bruna är borta, men dessvärre inte illamåendet! Det var så att jag hoppades att J skulle vara (lagom) sjuk idag så jag fått VABa, hemska tanke

• Barbabok

Imorgon ska jag ringa om tid för inskrivning, den här gången ska jag inte avboka vilket hände sist. Fast, jag fegade och bokade av via mina vårdkontakter, fixade inte att prata då. Men nu, jag vill ha min gamla BM som inte är mer än kanske 2-3år äldre än mig. Världens gulligaste. Undrar om jag får gå hos en vanlig MVC eller om jag får gå på nån special då jag får medicin som är icke rek, för graviditet med risk för tillväxthämning samt måste undvika allt vad levandevaccin heter osv. minst 6 mån efter sista dos.

• Barbabok

Hur bär ni er åt med nappar, jag har försökt att trolla bort den e  n d a (nåja en kastad också) hon haft sen födsel men den dyker alltid upp nånstans! Grrr. Snuskigare än någonsin. Hon suger inte på den men det är spännande ändå då andra barn visst har såna

• Barbabok

hormonstinn, hittade inte mintte i affären men köpte ingefärs- och citron, vet inte om det hjälper men det är svalt för halsen iallafall, jag har ont av förkylning.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8