Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Piggley Wink skrev 2011-10-04 20:58:01 följande:
    Lena: Så skönt att du uttrycker allt det där, jag läääängtar på ett sätt att börja skolan om tre veckor. Då ska maken vara hemma heltid i början. Tror ni JAG slipper all tvätt, matlagning, inköpsplanering, städning, ALLT?????

Jamen klart du gör
    Sånt ska man väl inte ens behöva nämna, det är ju självklart att han tar sitt nya hemmaliv på allvar, han går ju ändå bara hemma
  • Barbabok

Vi delade förresten på hushållsjobbet hyfsat jämställt under föräldraledigheten. Man behövde inte göra mycket hemma på dagtid, och på kvällar/helgerna delade vi på sysslor. Men visst, man tvättade mer och fixade lunch när man var hemma.

Idag kom första illamåendet, bläää! Halsbränna from hell vill också vara med.   

• Barbabok

Lady, underbart! Jag vågar nog inte ta testet.

Mitt illamående började igår och har nog inte slutat. Inte så att jag måste kräkas, mer en diffus halskänsla. Jag småäter för att slippa den=halsbrännan from hell  

• Barbabok

Säg att det inte är nån fara med lite brunt vid toabesök (å nej menar inte nr2). Jag vet att jag hade det med J också, men även 2 gravidteter som gick snett, eller om de kanske var blod direkt, minns inte Jag SKA vara kvar här.

• Barbabok

Tack fiji, ja symtomen känns fortfarande iallafall, det är bra. Ömma tuttar och illamående. Det var bara pytte men känns så hopplöst när det bara går fel.

• Barbabok
    Mrs Firren skrev 2011-10-10 13:55:22 följande:
    Barbabra - Hur har det gått idag? Några fler blödningstendenser? *hoppas inte*

Fisk m.fl. Jo det har kommit lite idag med, men det är alltså så lite att det knappt syns på pappret när jag torkar mig så jag tror inte det är nån fara. Det är inte ens blod, det är mer lätt brunt. Eller hur man nu beskriver det
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8