Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jossan: skönt att allt är mkt bättre med lilltösen än ni befarade! Varböld låter grymt läskigt, hoppas att den försvinner omgående!!!

Olika regler i olika familjer är ett aber...

• Gladhannapanna

Härliga värden Stramalj, men jobbigt med magen! Du vet att du får skiva hur mkt du vill! 

Vi5: instämmer med de andra om att din chef verkar lite uppe i det blå!

Kaz: Hoppas att det halsonda går över! 

• Gladhannapanna
    Resande skrev 2013-08-20 09:46:21 följande:
    Jossan vad jobbigt du har det. Hoppas det onda ger med sig snart och att du slipper fler infektioner och besvär. Skönt att amningsstoppet varit positivt och att det värsta kaoset lagt sig. KRAM

Billa tack.  

Tyvärr så är det inte bättre. Jag är helt slut, sover ok på natten (för det mesta i alla fall ) men behöver ändå sova någon timma på dagen. Jag är flåsig hela tiden och har lite svårt att andas, trots att magen sjunkit rejält senaste veckorna. Jag var hos bm nu och mitt blodtryck har gått upp sen förra veckan. Nu vill hon jag träffar läkare redan idag och inte väntar till nästa vecka... Det blir knäppa läkaren som jag inte alls tycker om men jag får väl ge henne ytterligare en chans då. Hon säger säkert att det är luuuuuugnt med högt BT eftersom hon själv minsann har högre eller nåt. Jag har inga andra tecken på havandeskapsförgiftning och det är ju bra, men jag vet att det kan gå väldans fort när/om de väl dyker upp. 

Svärisarna var toppen och tog pojkarna igår så jag fick vila. Jag hade aldrig klarat av att ha dem själv hela dagen. Mitt blodtryck ligger runt 150/80 vid vila så då kan jag bara tänka mig hur det skulle ligga när jag behöver springa efter barnen och stressa upp mig, själv hemma med båda en hel dag...
    Oj vad högt!!!! Jag hade 90/55 när jag var gravid så bm var så nöjd så medan jag var rätt sliten!

Hoppas att läkaren överträffar sig själv positivt idag då och att de har dunderkoll på dig framöver!!!

*kram* 
  • Gladhannapanna

Vi5: usch så slitigt!!! Klaga på du bara!

Resande: trist attityd men bra att du är sjukskriven! Håller med om att du måste åka in om du mår dåligt!!!!!

• Gladhannapanna

Vi5: Jag tänker som stramalj när det handlar om vikten, du kommer ju att vilja amma om jag känner dig rätt och då behöver du lite extra att ta av. Hem och vila NU!!!!!

• Gladhannapanna

Vi5: Skönt att allt såg bra ut! Jag har hört att torkade aprikoser innehåller mkt järn och de är ju energirika också så du kanske kan mumsa på dem och annan torkad frukt och nötter?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8