30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Gal. Är i v 14 . Hoppas verkligen alvedonet gör susen så ni år sova båda två!
Gal. Är i v 14 . Hoppas verkligen alvedonet gör susen så ni år sova båda två!
Visst var det minimalla som pratade om bebislavin? Min mage exploderade igår Förra gången började jag med mammakläder i typ v 24, igår kväll letade ajg fram påsen! Jeansen är inte så bekväma längre, ett par funkar men resten skär in i magen. Jaja, det blir väl längre tid med dem den här gången. Har haft påsen utlånad till två vänner, så den har fyllts på. Trevligt med lite överraskningar, favvobyxorna var inte med. Men det låg ett par likadana i annan färg
Fia: Jag har ett par mammajeans från HM med mudd, de sitter superbra! Hittade dem i påsen...
Mår förresten kass idag, det har nog varit lite för mycket den sista tiden. Nu är det "bara" två veckor kvar, men i morse höll jag på att svimma av ansträngningen att gå uppför en trappa . Mår illa hela tiden, känns som blodsockret är jättelågt, men när jag försöker äta så mår jag bara mer illa. Godis brukar ju vara lösningen på såna problem, men det åker bara upp coh ner i halsen. Jag som alltid är värsta godisgrisen annars. Hur f*n ska detta gå?
Söder: Nejnejnej, inte två veckor till förlossning. närmaste målet i livet är S O M M A R L O V!
Mår lite bättre nu, blev bättre framåt lunch, men blir svimfärdig om jag anstränger mig
Trist med foglossningar, jag slapp det sist och hoppas verkligen klara mig undan denna gången med, min stackars rygg är ju så svag så jag är rätt säker på att jag kommer få ont i den när det blir tungt så jag tror det räcker för mig, behöver inte foglossningar också...
Lena:
Hurra och grattis här också Milla! Det var det som var meningen att du skulle slippa stressa med att börja det andra jobbet utan barnpassning. När börjar du?
Fia: Bra tips med MQ, jag fick ju ett presenkort där när jag fyllde år! Jag älskade HMs linne/bomullsbyxor med mudd förra gången. Tyvärr har de försvunnit i hanteringen tills nu, men det låg istället ett par likadana militärgröna i påsen . Såå jag fick favvosar i ny färg till denna gången
Lena: här kan man gå på drop-in hos sjukgymnasterna. De har drop-in alla vardagar, antingen fm eller em. Toppenbra! Jobbigt att kläderna är för stora
Sara, Pyttis och milla: Skönt för andrabarnen att slippa bli jämförda varenda dag också!
Mår lite bättre idag, har bestämt mig för att inte göra extratentan om 1,5 vecka. Jag är för trött helt enkelt! Skulle behöva plugga dygnet runt då och det pallar jag inte. Gör bara den ordinarie (tänkte gjort den som jag inte gjorde när jag var på BB). Igår kväll bara grinade jag för allt kändes så hopplöst. Stackars maken fick prata vett med mig från Sthlm, det är ju helt sant att jag inte kan jämföra mig med klasskamraterna som varken har "hem" eller familj och dessutom inte pendrlar, men det är extremt frustrerande att ligga efter och inte vara "säker" på att klara tentan. Jaja, idag var det nya tag och jag har lyckats räkna en hel del iaf. Hoppas, hoppas jag kommer över den där förståelsetröskeln innan onsdag....
Sara: Tack, vad du är snäll! Nu åter till gamla tentor-räknandet...
Vi har också vänner vars dotter blir åksjuk. Det löste det genom att ha henne framåtvänd häromkring, men bakåtvänd när de skulle köra längre, för på motorvägen funkade det bra. Om hon började må illa tog de en paus om 5-10 min, så gick det bättre ett tag igen sen. Jag mår förresten också illa om jag inte ätit. eller gud förbjude om man seglar när det blåser mycket och man är bakfull...
Vi fick ta bort ena hunden igår, de senaste två veckorna har hennes mage sviúllnat och det visade sig vara en levertumör som inte gick att åtgärda. H har svårt att förstå konceptet död och kommer inte tillbaka. hon säger att "Nästa vecka är J inte död".
Tack för alla snälla kommentarer, igår kändes det betydligt bättre, jag började räkna gamla tentor istället och där finns hela lösningar så då fattar jag ju hur jag SKA göra och kan lära mig det. I boken finns inga exempel och i facit finns bara svaret. Då har man ju ingen aning om var på de där tre sidorna med uträkningar det är fel när det inte stämmer med facit . Nu är det dags att sätta fat igen, nya friska tag!