30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lena: Det nya är att hon tagit in amningsbehåar också, men dem har hon inte designat själv...
Lena: Det nya är att hon tagit in amningsbehåar också, men dem har hon inte designat själv...
Oj Pyttis, det måste ha varit en chock att få så lågt tryck om du brukar ha normalt Jag fick också den förklaringen, men 10 veckor till verkar sunkigt
Milla: Hur gick det med de andra tjänsterna då?
Lena: Underbart! här är det tre veckor kvar att bli nervös på...
Milla: Hoppas hoppas hoppas! FB hade ju massor av bra tips, gäller ju bara att hinna trimma in barnvakten . Menar de att de ger besked i slutet av ena veckan och jobbet börjar måndagen efter? Hur funkar det för vilken vanlig familj som helst? Även om man har dagisplats så måste man väl säga till om barnet ska vara där mer/byta tider i god tid?
Sara: Härligt med krypning! Låter som de över på olika saker, då kan de ju utbyta erfarenheter sedan så - vips - kan de allt
Har inte sålt nåt på tradera, bara köpt... Gjort en del bra klipp där säljarna säkert ångrade sig . Bl a ett regnställ med fleecefoder från Didrikssons, nytt med lapp för 100 kr inkl frakt
Sara: Det är väl det man har brorsan till, att dela jobbet och erfarenheterna med
Malin: Ta lite Losec så klarar du kvällen. En romantisk middag på tu man hand har man ju inte chans på så ofta nuförtiden...
malin: Vin är risigt för såna magar, och ännu värre är äppelcider. Min mage är ju såndär nu Losec OCH novalucol håller den någorlunda i schack. Inte kul alls. Vågar inte äta stark mat mm. Nu när grillsäsongen är igång är det riktigt trist Men det löser sig ju i november så jag har gott hopp
Assar: Det tipset ska jag spara till nästa sommar!
Jag hade precis samma fundering ang läppglans på morgonen, men allt som förgyller en tidig söndagmorgon är BRA!
FB: Sätesförlossning trodde jag inte man rekommenderade alls Bebis stressad? Vad skulle det bero på? Skönt att de kollar igen, men bebis hade säkert bara tränat lite intervaller och fått upp pulsen.
Assar: min man är precis likadan!
Lena. Min mamma var på koll på förmiddagen och lag låg som jag skulle med huvudet neråt. På kvällen/natten när vattnet gick hade jag vänt mig . Det blev kejsarsnitt direkt...
FB: Vad skönt! Det kanske var intervallträning som var förklaringen då
Lena: Min mamma var på julgransplundring och dansade små grodorna med min syster, så hon märkte det inte