30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Om jag inte skulle råka få en superraketförlossning de sista minuterna före midnatt vågar jag nog garantera att lillebror inte vill göra Liv sällskap ännu
Om jag inte skulle råka få en superraketförlossning de sista minuterna före midnatt vågar jag nog garantera att lillebror inte vill göra Liv sällskap ännu
Är det vid reaktion på mjölkprotein som man fortfarande kan äta mjölkprodukter, så länge som de är tillräckligt feta? Har en väninna som både hon själv och hennes barn har problem med mjölkprodukter, men bara lättprodukter. Så när vi lagar något gemensamt går det fint så länge som fettprocenten är över ca 40%.
Piggley: de googlar visst efter de mest använda orden och terroristbarm är uppenbarligen ett väldigt vanligt ord
Ida: nje, var på dagisföräldramöte i morse och därefter fick jag besök och då är det ju inte så fint att FLa
Ida: nja, näst intill men inte hade vi FL uppe
Ligger i sängen och drar mig och har fått massor av gaser i magen sedan 2 dagar, undra om det betyder något annat än att bebis trycker på mina tarmar
I går fick min man ett intressant och lite hemligt sms av en av de höga mediacheferna om att han ville träffas idag och diskutera något vid 12.. Spännande! Så nu har jag bestämt med bebis att han inte får försöka ta sig ut innan det mötet är klart i à fall
Nu sipprar fostervatten och mer och mer värkkänningar i magen...
Blir nog bebis väldigt snart...
Bara rädd att det ska vara falskt alarm.. Men vätska som inte direkt luktar något och som bara kommer så där borde ju vara fostervatten, även om det bara sipprar.. Och magen gör ju mer och mer ont.. Inte borde jag inbilla mig... :-O