Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi 4 skrev 2013-03-19 10:46:28 följande:
    Glömde också säga, TACK för all support så här långt och för all tumhållning! HjärtaNi är guld värda!
    Kära vän, SJÄLVKLART håller vi tummarna för er! Det är verkligen er tur nu, har varit länge!!!!! *kram*
  • Gladhannapanna

Vi4: jag blödde båda mina graviditeter, med Julia trodde jag att jag hade mens så jag testade inte förrän några veckor senare när illamåendet slog till. Då sa gyn att orsaken till blödningen förmodligen var en slemhinneflik på tappen, vet andra som blött massor och med klumpar utan att bebisen tagit skada men blod och graviditet är inte kul på något sätt!!!!!! Kram!!!

• Gladhannapanna

Vi4: FÖrstår att du är skitorolig och att allt känns jobbigt! Hoppas att du kan sova lite och få lite krafter! Avstannande blödning är ju mycket bättre än pågående blödning!!! Bamsekram vännen!!!

• Gladhannapanna
    Vi 4 skrev 2013-03-26 11:19:09 följande:
    Sitter i väntrummet, tid Kl 11.30. Är sjukt nervös...
    jag sitter på jobbet och försöker jobba men tänker mest på dig just nu!!!! *kram*
  • Gladhannapanna

Jossan: Fy så jobbigt men så bra att du stod på dig om ett nytt RUL. Instämmer med Vi4 om att det borde anmälas att hon inte registrerade skillnaderna redan första gången!

Håller tummarna för att liten "bara" har ett litet huvud och att ni kan komma iväg på er resa och njuta av den!

Vi4: jobbigt att du inte kan släppa oron trots de goda nyheterna! Det är inte växtvärk du känner? Jag vill minnas att jag hade mer eller mindre ont i livmodertrakten hela graviditeterna...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8