30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Stramalj: jobbigt!!!
Stramalj: jobbigt!!!
Mrs F: Ajjjjjj!!!!! Att bli biten är inte alls kul och ett helt legitims skäl att sluta amma!
Stramalj: Instämmer helt med de andra, huvudsaken för mig är att det blir en bebisleverans i lagom tid och att ni båda mår så bra det går fram tills dess!!! Tack för uppdatering!
Tack för uppdatering Stramalj! Trist med dåliga värden, men bra med höjd dos. Håller kvar tummarna för dig!
Sitter med ståpäls på hela kroppen Stramalj!!!! Är så glad för er skull!!!!
Ela: man får sörja och fundera!
Vi4: jag hoppas av hela hjärtat att detta ska gå vägen! Har du ingen tunika som är avskuren under bysten? Det får ju den smalaste att se gravid ut så då kanske folk inte funderar... Dessutom lägger sig väl svullnaden snart om jag minns rätt.
Ela mfl: jag har ju opererats för framfall, den op vill de inte göra förrän man fött de barn man ska ha eftersom det inte går att föda vaginalt efteråt och att återfallsrisken är hundra procent. Visst suger det i bebistarmen ibland och skulle jag råka bli gravid skulle det inte bli abort, men vi är färdiga. Vi har gjort oss av med alla bebisprylar mm. Hade jag varit yngre hade vi nog haft tre barn...
Vet inte om det hjälper, men jag tror att de flesta kvinnor funderar på hur det hade varit med ett barn till så länge det är fysiskt möjligt.
Vi4: jag kräktes på tåget hem från Linköping när jag var gravid med Julia, toan var upptagen så jag stod vid utgången och kräktes i en påse. Usch!!!
Jag har väldigt bra luktsinne som ogravid också så din lista stämmer ganska bra jämt även om jag naturligtvis inte mår lika dåligt som ni gravida!!!