30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lena, Usch vad ledsen jag blir att läsa sånt, stackars familjen!
Lena, Usch vad ledsen jag blir att läsa sånt, stackars familjen!
Läser om Elas jobbiga dagar och oroar mig för 2-barnschocken! J var så lätt att man knappt märkte av henne. Kompisen hade också ett sånt barn, sen kom nr 2 och hon var riktigt deppig då det barnet krävde så oändligt mycket mer.
Boomie, fiiin
Men åh vad ni skriver, jaghinner inte med!
En kort fråga, när ringde man för inskrivning, jag har glömt? Förra gången tror jag att jag ringde samma dag jag plussade men då var det ju hälsosamtal och så. Räcker det att ringa v7-8 för då har jag varit på mitt tidiga VUL. Jag menar att före det händer ju inget ändå?
Pysslig, oj, ja man förväntar sig sina 40förberedelseveckor så det måste kännas snopet, hoppas värdena är bättre snart. Jag gick också på flödesmätning med J men hon ville ju inte heller komma ut förrän 2v efter BF.
Intressant det där med IVF-graviditet då jag bär på en sådan. Här har de inte sagt något om detta? Eller här å här, jag gjorde min beh. i Uppsala.
Här inser jag med sorg att mina sparade mammabyxor är hjälplöst för små! Hur gick det till? Ett par kan jag ha som jag hade på slutet, de sitter bra nu! Får tvätta och tradera helt enkelt.
Jag har beställt tid för inskrivning idag, ska dit den 31a, spännande! Valde samma MVC och tjej som sist för hon är jättegullig Genast blev det mer på riktigt.
Pysslig, men vaf märkligt att de inte kan bestämma sig om det är bra eller inte? Skönt att du fick åka hem iallafall och ät nu duktigt dina praliner