ang tuggumit och kollegan... ja vi är båda lärare. blev mest arg för att hon sa åt mig... det var kan jag tillägga inga elever i närheten. Hon gick igång så med att hon kämpat så med att få barnen att inte tugga på lektionerna och att här kom jag och förstörde allt..... (inga barn hade alltså sett mig.) jag sa åt henne att lägga av, att jag var tokstressad och bara ville veta vad jag skulle göra och var jag skiulle vara och undrade om hon bara kunde visa mig istället för att skälla.. Lite senare undrade hon om jag tagit illa vid mig.... Ja sa jag. jag blev arg, jag tyckte det var onödigt att säga åt mig. då gick hon igång igen om att det var såååååå svårt att få eleverna att inte tugga tuggummi... jag sa lite spydigt att va konstigt, på mina lektioner är det aldrig några problem. inga elever tuggar tuggummi. dessutom hade jag inget tuggummi när jag mötte era elever så det kommer nog inte bli några problem för dig heller.... sedan gick jag. morr. tänk om hon bara sagt hej istället när jag kom.... vilken bra dag det hade blivit!
M:73bvc är väl ett spännande kapitel!! är väl jättebra att amma så länge man kan???