30+ som väntar/har fått syskon, del 8
minimalla. redan nästa vecka!! Wooow!! Kul med bebis!!
minimalla. redan nästa vecka!! Wooow!! Kul med bebis!!
FB Grattis!!
Och ang förlossningar.... måste ni påminna om att det gör ont??? Blir rädd att det ska göra ondare denna gång eftersom det inte gjorde så ont som jag trodde sist... hmmm...
Mini: grattis till charlie!! Wohooo en bebis!!!
Pregga: välkommen hit!!
Pregga: jag är snart 33, bor i Alingsås och har en dotter som snart blir två och en bebis på g i oktober.
mini: undrar hur det blir här när syskonet kommer. Mammahjärtat får väl ta stunder ,med storasyster och prata lite one on one! Vet inte heller hur man gör...
dagisinskolning imorrn... hon är så stor!! Gahhh. MEn det ska bli kul att se hur hon gillar dagis! Om hon är så social som vi tycker!
juni: tycker det blir värst de dagar jag suttit hårt på stolar eller kanske i trappan eller på stenmuren etc. Mina fogar gillar verkligen inte trappor och för stora kliv. Jag försöker stå rakt med jämn vikt, ta korta steg. ha bältet på när jag vet att jag ska gå lån gt. Men jag förstår att det är jobbigare för dig som har fler andra ryggproblem sedan innan. FOglossningar försvinner ju i alla fall ett tag efter förlossningen. (mina häll i sig sist fr v 10 till nån månad efter N kommit) Hoppas att tel tiden med den braiga sjukgymnasten ger något bra!!
mini: skönt att hon är lite mer förtjust i lillebror nu, det kanske tar ett tag för storasyskonet att vänja sig!!
bluegrass: välkommen hit!
tycker tiden börjar gå långsamt nu. det är ju tio veckor kvar!! suck. känns länge!!
juni: skönt med bra sjukgymn!! Hejja!
Pregga: spänande med snar leverans!!
tilda: grattis till bra siffror!
Lena: välkommen hem!!
Juni: Hoppas att du får ett bra samtal! Förstår att tankarna snurrar. Ryggen är ju så otroligt viktig att den fungerar och smärtan är ju obeskrivlig när det gör ont! Tycker att du ska ta med de tankar som du har skrivit här till oss så kommer du nog kunna bolla bra med läkarna du möter! Verkligen lycka till!!!
känner själv att jag börjar klura på förlossningen lite smått... vad händer om vattnet går när man är på jobbet till exempel. Ber man en kollega sköra till borås då?? hihi. Jag fick eda sist men efter det knäpper det konstigt i ryggen och vänsterbenet somnar ganska ofta vilket är lite läskigt. Narkosläkaren stack lite fel ett par gånger innan han hittade rätt. Hoppas att inte det krånglar till ryggen i framtiden. Nåväl. det kommer nog ut en bebis denna gången också på något sätt!!
Pregga: du får väl vandra omkring lite hemma så att värkarna kommer igång igen!. hoppas att natten blir spännande!!