• aigee

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Cissi: i skåne gör ALLA glbelastning. Här i v-götland finns både en bmigräns och om någon förälder eller anhörig har diabetes. Denna andra gång behövde jag bara göra en belastning istället för två. Här får man citron i om man vill (att rekommendera) det är sött sött sött. ÄR värdet efter vilan för högt får man prata med en diabetessköterska om kost  eller om det är jättehögt ev medicinera också.

Juni: Det blir INGET tal om att vänta till november!! DU kan inte vara riktigt klok Men jag tar gärna emot tips för att det ska komma igång!!

ELa: Ko? Ok om det är för att vi ska få tre trådbebisar imorrn så ok då annars är jag helst människa ett tag till!!

idag är förståss magen helt lugn. Gahhhhh vill ha bebis nu!!!!!!!

• aigee

Malin: aj, det gör ont när man skrattar sådär högt... stackars. Nåväl köpte inte nån ananas, så det kanske var bra dårå!

Juni: köpte ingen ananas. Ska tala om ifall grönsaksbiffar funkar...

Lena: hejja hejja!!

Nu matdags!

• aigee

Ja, var är Aigee?? sitter i soffan och tjurar för att jag inte sovit, inte fått några värkar, bara är sur och grinig och är låååångt ifrån bebis. Morrar argt! Har inte kunnat sova för det har gjort ont i ryggen och känts som om jag varit tvungen att stå upp och gunga hela natten (eg sammanlagd tid ca 2 timmar) Har tvättat tre maskiner tvätt.  Mamma har hjaft N och lämnat henne på dagis ( det tog en halvtimme till skillnad fr 30 sek när vi lämnar)

• aigee

juni: kan vara på g, kan återbildas... trodde min propp släppt häromdagen, lite blodstrimmig sådär men den fortsätter att lossa lite lite i taget... tänk om man bara haft lite mer känninger, då hade man ju nästan varit nöjd! Typiskt att det alltid är nåt som krånglar. Eller hur!

röstar på värkstart NU!! Hur hittar man hallonbladste förresten?

• aigee

Lena: nä och tar det två veckor till kommer nog min man vilja flytta härifrån, så surig är jag! Usch! Tycker så illa om att vara arg och sur, jag är ju nästan alltid glad men nu vill jag bara vara ifred!

• aigee

kanske blir en tur på stan innan hämtet då. Har lite lust på att köpa en DYR skötväska fastän jag har kvar vår gamla ärvda. Hallonbladste kan ju inte skada i alla fall... annars tipsade mamma om ricinolja... men det verkar sjukt äckligt!

• aigee

juni: klart du hinner tenta!! Har ju haft förverkar flera veckor jag... kniiip... och skicka lite värkarbete hitåt!

• aigee

pyttis: hoppas att min beis fattar att den snart ska komma ut om den vill ha en glad mamma!! HIhi... Nu dags för middagsvila innan dagishämt!

• aigee

juni: qfd??? Har inte nåt mer att tvätta här... inte ens det kan man hitta på.

ELa: tack för peppet!!

Nora tittar på tv. Snart är mannen hemma, då ska jag laga mat och sedan ska jag inte göra nåt alls.... Imorrn, dagis för lilltrollet och hämt vid två... ÄR på lite bättre humör men fortfarande VÄLDIGT egocentrerad. Stackars man och barn!!! Det blir filt och bok ikväll tror jag!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8