30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Nån som kan rekommendera några bra, varma, sköna, vattentåliga och tåliga vinterkängor? Ida behöver ju ha ett par rejäla till vintern eftersom hon är ute så mycket (I ur och skur-dagis).
Nån som kan rekommendera några bra, varma, sköna, vattentåliga och tåliga vinterkängor? Ida behöver ju ha ett par rejäla till vintern eftersom hon är ute så mycket (I ur och skur-dagis).
Jag har också fått för mig att Ecco-kängorna inte är supervarma. Ida är ju ganska frusen av sig också. Får surfa runt lite på tester och så
hormon: Vad skönt att det gick bra! Är lillplutten söt då?!
Assar: Här är det inte mycket muntra färger heller. Men när jag väl köper såna så trivs jag inte riktigt i plaggen. Snyggt på andra, inte på mig typ. Skulle verkligen behöva en stylist!
Nu slänger jag mig i soffan. Tjong!
Jättesöööt Hormon!
Smiter genast in på Stadiums hemsida! Vill ha ett Helly Hansen regnställ nämligen
Kul med alla diskussioner kring vinterkläder och skor! Overallen till Ida är redan köpt, sen måste jag ev. köpa en till om inte hennes skidbyxor och jacka från förra vintern funkar. Skor törs jag inte köpa online, Ida har så tunna fötter så de måste provas ordentligt. Har fått köra med dubbla inlägg för att hon inte ska tappa skorna typ.
Kruxet är att jag förmodligen måste köpa vinterkläder till Ville också. Trots att det är födda i oktober så har Ville 80-86 redan nu. Vinteroverallerna till Ida är i stl 80
Åh vad trött jag är på mina blödningar nu... Blöder lite hela tiden, men inte tillräckligt för tampong. Har hållt på en månad med konstant skvättande... Ska vänta några veckor till tyckte gyn, men fortsätter det tar jag ut kopparspiralen.... Blir inte mycket "fredagsmys" kan jag säga!