• IdaVi

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Nu mår lillplutten bra igen och är samma glada kille som han brukar vara. Dock inte så matglad ännu

Ska vi dra igång en kom ut bebisar-dans snart eller? Är det på lördag jag ska shaka loss eller vill ni tidigare?

hormonstinn: Jag hinner nog inte få till nån bebis där emellan! :D      

~ Ida 21/10-08 & Ville 28/10-10 ~
  • IdaVi
    Fiji: Jag var ju snäll och artig och lät Aigee föda dagen före Ville föddes Tycker dock du har företräde till de före dig eftersom du mår dåligt. Tycker synd om dig!  

Jag klantade till det lite förut. Hade målat en vägg i blivande lekrummet och lutade mig mot väggen vilket resulterade att min lugg numera har färgen "äggskal".... Ska hoppa in i duschen nu och se om det verkligen är vattenlöslig färg som de påstår!   
  • IdaVi

Just det, så var det ju ja! Haha, inte din grej att vänta helt enkelt!
    Ska duscha nu så får vi se  

• IdaVi
    {#emotions_dlg.flower} Grattis till lillebror Pucha! Hoppas ni mår bra allihopa! {#emotions_dlg.flower}

Knase: Hoppas bebis kikar ut snart så du slipper ha så ont! 

Vink vink till alla andra. Nu ska jag fortsätta städa. Men imorgon kommer en städfirma hit och ska kolla huset och ge ett pris på städning en gång/vecka. Tacka RUT för det!     
  • IdaVi

Har inte heller koll på summorna tyvärr

Har precis sett gårdagens "Livet på BB". Tjuter varje gång, puh o puh!

De ringde från fsk idag och jag fick hämta Ida tidigare. Hon har varit förstoppad några dagar och hade jätteont i magen och ville bajsa. stackars tjej! Väl hemma lyckades hon till slut men skrek massor. Nu sover hon av ren utmattning. Snuttan!      

• IdaVi

Stackars Hormonstinn för den dåliga tajmingen med illamåendet. Hoppas det blir ett bra bröllop ändå och att du mår bättre snart!

Och kram till alla med krämpor och som väntar på sina småbebbar!

Ha en jättebra helg! Jag förberede för tjejmiddag hos mig. Känner mig jättetrött, men det ska bli kul att äta gott, dricka gott och snacka skit    

• IdaVi

Jättegrattiskram till Fio här också! Hoppas allt är bra med er!

• IdaVi
    Ela: Synd att maken bestämt sig för att byta jobb, annars hade jag också varit på Gotland nu. Hade vi ju kunnat underhålla varandra på nätterna

Håller tummarna för Knase!    

Lycklig: Vad bra att du tar det lugnt! Passa på nu!

Fiji: Jobbigt med hosta. Det är ju så frustrerande att inte få sova på nätterna. Hoppas det blir bättre snart!

Och vink vink till alla andra. Nu vaknade Ville och Ida börjar tröttna på tv:n     
  • IdaVi

Knase: Kämpa på, hoppas det drar igång snart!

Dom spräckte mina hinnor också och då öppnade jag mig från 5-6 cm till 10 på några fjuttminuter  

Hormon: Fy din stackare. Hoppas det blir bättre snart. 

Ego: Är så vansinnigt trött så jag bara känner för att tjuta. Nu sover Ville, men tyvärr har jag fullt med mat att ta hand om efter storhandlingen nyss. Annars hade jag kunnat sova också. Känner mig bara ledsen och deppig och tycker allt är skittråkigt. Tyvärr funkar jag så när jag är trött. Försöker ladda ner Sova hela natten-boken, men det funkar inte det heller. Bah!
    Måste få sova snart, har inte sovit en hel natt på 3 år, börjar ta på krafterna nu.. Och igår fick jag nån försenad sorg efter pappas död och låg i sängen och tjöt. 
    Näpp, måste rycka upp mig nu. Sorry för ego-inlägg. Det finns ju dom som har det betydligt värre... Obestämd

• IdaVi
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Jättegrattis till Knase! Vad härligt att han bestämde sig för att kika ut till slut! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8