Tilda - Grattis till fina siffror! Vi berättade för T efter KUB och även hon fick då frågan av sin far om hon visste vad mamma har i magen. "En spik!" var hennes gissning. Nu pratar hon ganska ofta om bebisen (även om hon hela tiden konstaterar "Den syns inte") och häromdagen var hon på Myrorna med sin pappa och då valde hon ut tre äggkoppar med figurer som hon köpte för femton kronor. Den med en häst på var till henne själv, den med en krokodil var till R och den med en apa var till bebisen i magen.
Cissi - Jag förstår hur du tänker. Skönt att du fick en remiss.
juni - Jobbigt läge. Lätt att säga kanske men jag tror att du klarar förlossningen utan bedövning om du måste. Jag förstår dock absolut din oro över att paja ryggen så jag hoppas att du får bra svar på dina funderingar kring det. Jag har ju ett KS och en vaginal förlossning i bagaget och har bra erfarenhet av båda. Hoppas dock ändå på vaginal denna gång.
Lena - Välkommen tillbaka!
Ego: Idag har vi varit och hälsat på Oyra med familj i deras sommarstuga (jättemysigt såklart!). Dagens skräll är att vi fick båda barnen att somna i bilen på vägen hem (vi hade satt på dem pyamas och gett dem välling) och sedan lyckades vi bära upp dem till sängarna och få dem att somna om på en gång. Ett litet steg för de flesta föräldrar kanske men ett gigantiskt steg för familjen Ela!