30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lite kuriosa: Kommer ni ihåg "Anita och Televinken"? "Televinken" är kassör i min flygklubb nu .å
Lite kuriosa: Kommer ni ihåg "Anita och Televinken"? "Televinken" är kassör i min flygklubb nu .å
Sarahkka: Om du bor där jag har för mig att du bor är det 15 h som gäller. Om reglerna inte ändrats sedan 2003 (vilket de antagligen har ) får varje förskola själva bestämma om det är 5 h 3 dagar i veckan eller 3 h 5 dagar i veckan som gäller. Och föräldrarna får inte bestämma tiderna. Ofta är det 8.15-11.15 som gäller, men kolla med er förskola.
Zenobia: Vi använder Miniderm till våra killar. Använde Locobase först till G, men han blev allergisk.
Sarahkka: Jag kommer också ifrån den kommunen, fast ifrån orten med sedeltryckeriet .
Cilla: Nej, det kan väl inte stämma att det gått ett år ! Grattis, och hoppas på snabbt tillfrisknande.
Chiqita: Jag vet att du inte har haft en lätt graviditet, men jag kom att tänka på en sak häromdagen: Lucas föddes på skärtorsdagen -09, och en annan "trådlillebror" på skärtorsdagen -10. Så jag tänkte bara tipsa om att skärtorsdagen är en fin dag att föda och födas på .
IdaVi: Jag har ju varit väldigt nöjd med mina p-ringar - tills jag blev gravid trots den i oktober. Men jag vet inte heller vilket preventivmedel jag skulle välja istället.
Maken är däremot helt inställd på inga fler barn - då får jag byta man enligt honom