30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Eva: babybjörns babysitter är klart bäst av alla jag sett! Vi har tre på jobbet och de används hela tiden och ser fortfarande nästan nya ut efter tre år på en öppen förskola!
Eva: babybjörns babysitter är klart bäst av alla jag sett! Vi har tre på jobbet och de används hela tiden och ser fortfarande nästan nya ut efter tre år på en öppen förskola!
Hmmm, om man ställer in BB sittern i liggläge funkar den från nyfödd, har testat själv hemma och på jobbet.
Antar att Assar fått bebis nu?
Grattis Assar!!!
Milla: vi var på Borås djurpark förra året och hade med en vagn till À men hon åkte inte en meter trots mycket promenerande! De kanske kan turas om i enkelvagnen?
Lena: jag har fått tillbaka mensen exakt en månad efter sista amningen, inte ätit piller så det var jag inte.
Usch, både maken och jag har bråkat massor med barnen sista tiden. Så himla trist men man blir galen när de skiter i vad man säger. Agnes sa till maken idag:" men det var ju bara andra gången du sa till mig!" *suckar*
Jag är yngst av tre systrar och mina föräldrar hävdar att mina systrar blev sams första gången när jag föddes. De var överens om att jag var fantastisk och försvarade mig enträget mot allt och alla, inklusive uppfostrande föräldrar!
*ingjuter hopp i Knase*
Vi har massor av syskonkonflikter just nu, alla slutar med att lillasyster vinner...
Knase: hon nyps, bits och knuffas! Vi uppmuntrar Agnes att knuffa tillbaka!
Assar: tror att avslaget kom och gick under 6-8 veckor....
Grattis Moppen!!!
Jag kompis till mig har en teori om det där med att fundera över barnets kön, hon tror att de flesta kvinnor önskar sig en dotter.
Jag vet inte om det stämmer för andra, men jag var säker på att jag väntade flickor båda gångerna, ville också ha flickor även om en pojke naturligtvis hade varit jättevälkomnen!!!