Inlägg från: malinkat |Visa alla inlägg
  • malinkat

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Juni, jag skulle ringa och kolla på momangen, låter som uvi (utöver blodet) och det är inte skoj om det går för långt. Bäst att få bot på det snabbt.

Säger i övrigt bara hej och att jag läser en massa men inte orkar kommentera - sessan sover till 5 sen är det morgon sen alldeles för länge tillbaka. Återkommer sen
  • malinkat

Yes. Jag har för mig att när jag åkte in med ett prov så sa de åt mig att hålla det kallt.... typ en kopp med kiss med isbitar i påse runtom Men hör med dem först!

• malinkat

Juni, lycka till på tentan, hoppas uvin inte stör för mycket!

Emster, tack..... Det är verkligen blä att under lång tid inte få sova. Hur gammal är det  er sessa är? Elvira vaknar vissa nätter, andra inte, men så vaknar Alfred istället - oftast bägge två men på olika tidpunkter. Inatt vaknade E bara två gånger, men det är samma här - oavsett hur ofta hon vaknar eller hur sent hon somnat, ska hon tidigt upp.
    MEN - två kvällar i rad har vi lagt henne tidigare, 19 istället för 19.30, för att testa övertrötthetsteorien.... det har inte blivit jättemycket bättre (strax före 6, fortfarande uppvak på natten) men heller inte sämre. Och 6 är DEFINITIVT mer godkänt än 5. Så vi fortsätter och ser om det håller i sig, vågar inte ropa hej efter bara 2 dygn
  • malinkat

Härligt med tenta och UVI som blir bättre Juni!

Lena;  
    Emster, kanske är det det som gäller för E också - hon är ju 14 månader..... *hoppas*
    Nu ska jag i säng. E vaknade vid 20.30 och var otröstlig. Kom på att hon inte fått välling, vi åt så sen middag. Så hon fick det då, men hade svårt att somna om. Nu har det varit tyst ett tag, jag har läst lite bokklubbsbok, och jag tror jag vågar mig på att gå i säng!
  • malinkat

GRATTIS Ela!!!! Tjoho! Och sovande bebis blir det!

Milla, så oproffsigt!
    Fattar inte att Elvira blivit så stor. Hon går inte själv än, men tar sig fram, upp och ned som en blixt. Har fått karaktär till tusen, talar verkligen om när hon inte är nöjd, och när hon är det också. Vi var ute och åt igår med mor och far, och oj så sur hon blir när hon inte får göra vissa saker själv (typ hålla ett stort glas med vatten själv och dricka, liiite hjälp tyckte jag hon skulle ha ;) . Det gick bra till sist, men en tallrik rök i golvet och gick i tusen bitar Haha, känner igen mig i henne Inte för att jag brukar kasta grejjer i golvet, men mer temperament än T har jag ju...
  • malinkat

Sara, jag testade också Tupler, men har gett upp, kör den lite periodvis, men det händer inget. Mina är efter snart 15 månader fortfarande delade.... vill också gärna ha tips! Det enda jag har är snda situps. Kanske är jag för lat och gör för lite

Juni - så är det, vanliga raka situps gör att de delade magmusklerna liksom stärks "fel", de blir då svårare att få ihop igen. I början ska man därför endast göra sneda situps, och Tupler verkar ha effekt på många..... 
  • malinkat

Min mage är inte megastor eller så, men jag känner att musklerna är JÄTTEdelade. Får in 3-4 fingrar

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8