30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tack
Jag är inte perfekt, snarare åt perfektionisthållet? Så jag kan absolut vara gnällig. Jag är förkyld, har huvudvärk sen före jul, foglossning mm mm och jag ska ändå lyckas prestera som vanligt. Eller, inte kräva något mer av honom, för får jag slippa ska även han?
Nej jag tömmer inte lådorna, inte heller tvättar jag för det kräver att jag ska ner för källartrappen som saknar räcke.
Jag gör annat, kanske inte lika mycket, men efter förmåga. Äsch. Jag kan skriva löpmetrar men det gör ju ingen skillnad. Jag når inte fram, jag är bara elak
Ang barnsäkerhet (detta ^^ var filmsnutt på fejjan), jag häpnar men det är som en röd tråd i den familjen, och svärisarna bryr sig inte heller. Bara jag. Jag är udda nog ändå i den familjen så jag väljer mina strider. Samma familj där pappan fick villkorligt för att han slagit barnen och psykiskt misshandlat. Alla stöttar honom, ingen är på barnens sida för de överdriver och ljuger? Jag blir så ledsen. Tar barnens sparpengar för att betala böterna till barnen!
Håller mig helst utanför alltsammans men maken vill ju att vi umgås, jag klarar det inte. Ogillar det mesta de står för. Jag blir bara "hånad", för det gör väl inget att man dricker lite som gravid var det senaste från svägerskan
Hoppas hon inte hänger på FL, då är jag rökt