30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Så skönt hormonstinn att det var falsklarm
Så skönt hormonstinn att det var falsklarm
Jaha, då har jag pratat med VC. Ska stanna hemma en vecka pga huvudvärken och vila, och om det inte gett sig ska jag få en akuttid. Jag har haft denna värk sen före jul nu, skitjobbigt.
hihi Pysslig, det där känner jag igen! Men irriterad är ett milt ord i sammanhanget.
M73 grattis och välkommen till tråden
Jag fick mjölkstockning fast inte så illa som feber när J var inlagd för op. Då fick hon inte ammas, och ingen tänkte på att låna mig en pump. Jag hade två Dollytuttar fulla i knölar efter ½ dag, och fick stå inne på sjukhustoa och handmjölka flertalet ggr för att det värsta skulle släppa av, ajajaj Detta under flera dagar. När vi fick träffa henne och hon fick äta nobbade hon först, trodde jag skulle börja gråta där och då, bland ett 4-bäddsrum fullt av folk men tillslut åt hon, vilken lättnad!
Lena Vilken märklig inställning av henne. Vad får hon ut av att säga så? Även om hon tror så kunde hon gott hålla det inne.
Känner igen irritationen även om den inte så ofta gäller min mamma, men blä!
Delr Pyssligs irritation nu. Maken fick en matsedel, handlade.
Gissa vad han köpt till kesoröran som ska vara till bakpotatisen? Jo, KESO. Bara. Jag frågade om han tyckte jag skulle röra den lite så den blev klar men fick inget svar. Suck.
Vi har inte ätit än men än så länge har han inte gjort någon som helst ansats till att fixa något till röran, eller kolla vad man kan ha i en röra. Hans snabbhet är skrämmande! Brukar sluta med att J håller på att hungra ihjäl för att han inte får tummen ur. Mat vid 19 istället för 17.30-18 Jag vägrar tjata om det, hans vuxna ansvar anser jag!
Apropå något annat.
Jag fick ett tillväxt-UL beviljat i v33 och ev ett i v40, men glömde fråga varför. Hon tyckte J var liten men det var hon väl inte, 3260g/51 lång?
Undrar om den här lille är liten? På RUL var det ju en diff på 2dgr bara men datum får inte ändras så det gjordes inte.
Heja Gustav
Här väntar vi fortfarande på maten. Usch vad jag blir grinig när det är så här. Han har iaf. googlat på röra, handlat och gör nåt nu i köket. Tur att J har tålamod.