• Galia

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jossan: Men skit också! Vad trist att få något nytt att oroa sig för när huvudet nu fick ok. Var det inte ngn som pratade om lite fostervatten tidigare när ni var i Sthlm om jag minns rätt? Då kan det ju vara så som Zenobia säger.  Förstår att det är svårt att kunna ta till sig graviditeten. Kramar i mängder.

Stramalj: Uj uj. Vad skönt att du kunde få gå därifrån Cool 

• Galia

Snow: Ett stort grattis! Ville skriva ett "försiktigt grattis" men jag blev så glad så det gick inte riktigt. För er är det ju inget givet för att du är gravid utan nu väntar ovissheten på det där provet. Kniper tummar och tår för att alla kromosomer är som de ska för den lill* där inne. Kommer kännas konstigt att följa dig utan att själv vara gravid i typ samma vecka

• Galia

Hemulen! Hurra hurra! Stort grattis o bra jobbat! Noterade samma som gabi m födelsetiden. Kate: välkommen! Jossan: ja jag fick också bara en gång nu senast, det var när jag väntade V 2010 det var fem ggr. Skönt att du fått järn nu. Hoppas det kickar in fort!

• Galia

gabi: vad skönt att allt såg bra ut!
    Ang. symptom så är ingen graviditet den andra lik och du är inte bara äldre utan har nu en blivande storasyster som tar ork och energi. Man har inte samma möjlighet att vila som när man väntade första barnet.

Jossan: Glömde säga att åh vad skönt med bra dag, att bebisen rörde på sig osv.

• Galia

Vi4: Trist med alla krämpor, liksom (för) mkt på jobbet. Skönt att du verkar vara vid gott mod ändå. Ta hand om dig och bebisen. Kram

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8