Vi4: Stort grattis igen till graviditeten och varmt välkommen hit! Så roligt att se dig här! Skriv så mycket du bara vill, en roman om du behöver, det är det vi är här för. Du har allt stöd jag bara kan uppbringa och alla lyckönskningar till dig! Angående att ditt illamående varierar så är det helt normalt och det hör även till att oroa sig över att det just fluktuerar. Med din bakgrund och med det gigantiska och livsavgörande hopp som står till den lill* där inne så förstår jag att du är orolig men vill bara påminna om att att styrkan i illamåendet varierar är inget konstigt och är inte direkt kopplat till ett missfall. Vilken nervpärs att vänta på vul nu, jag hoppas innerligt att du går därifrån med glada nyheter denna gång för nu ska det bara gå vägen!
Ela: Först vill jag bara säga att trots att det finns flera kämpare här nu som är gravida så ska ju inte du behöva be om ursäkt för dina funderingar som utgår från ditt liv och dina förutsättningar. Jag tänker också att tankarna kan komma av att ni står inför ett oåterkalleligt ingrepp och då ställs ju det hela verkligen på sin spets. Angående din ålder så vet jag inte exakt hur gammal du är men jag måste säga att jag blev förvånad att en ungdom som du tar upp det som ett hinder för fler barn, men vad vet jag. Tycker som de andra att ni ska skjuta ingreppet på maken på framtiden och fundera lite till. Kram
Stramalj: Vad bra att bm verkade ok, annars så ska du be att få byta!
Sitter kläderna bra
kaz: spännande
chiqita: ojdå, inte influensa eller så då? kram
Zenobia: spännade med förskola, jobb och ev flytt! Ni har verkligen flyttat runt en del