Jossanjo: Välkommen!
Det finns några som kikat in under hösten och meddelat sig vara gravida men som sedan inte varit aktiva och som Cilla säger så hoppas vi att alla från kämpartråden kommer hit snarast! Att det just nu inte finns så många gravida här hindrar dock inte från att vi kan komma med tips, stöd och erfarenheter.
Vi har 22 månader mellan våra och vi har klarat oss fint med åkbräda de gånger man (mest jag) ska någonstans själv med båda barnen. Ja sen har vi bil också så ska jag längre sträckor så har jag tagit den (hade jag nog gjort ändå). Vi har en sulky så när vi är iväg båda vuxna så kan vi köra varsin vagn. Tror man ska fundera lite på vad man har för barn, om det gärna går själv osv. Att du ens överväger att inte skaffa syskonvagn tyder på att det nog inte behövs. Var och en måste se till sina behov. Er A kommer vara rätt stor, det är ju ändå ett halvår till och som du säger har ni nära till förskolan. Bebisen kommer i augusti så första månaderna är det ju snöfritt och lätt för henne att själv gå.