• Ela

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pysslig skrev 2011-02-03 20:38:31 följande:
    Ela, knack knack jag vill också se foton på T R E!

Välkommen in!
    Så mycket bättre...
  • Ela

Grattis afro! Vad roligt (och skönt!) att lillebror är här nu!

Så mycket bättre...
  • Ela

Och grattis Zenobia! Välkommen hit! {#emotions_dlg.flower}

Så mycket bättre...
  • Ela

Pysslig - Men då vet ni då? Är det hemligt eller har jag missat om det är en syster eller en bror?

Zeeda - Men usch så jobbigt för både dig och T. Skönt att värkarna gick att häva i alla fall.

Lena och malink - Ja, vore jag superwoman skulle jag ju gärna ta en ny graviditet, förlossning och unge. Men det är jag ju inte så...

Så mycket bättre...
  • Ela
    cilla67 skrev 2011-02-06 15:05:42 följande:
    Men det får man ju ta för normalt, tycker jag.

Japp, det får man.

Härlig läsning. Nyfiken som jag är så måste jag chansa på Markus, Gustaf och...Samuel kanske?

Pysslig - En lillasyster!
    Så mycket bättre...
  • Ela

Cissi - Åh, åh, åh! Jag vill spela vidare! Jag tror att jag "delar" plutt med Sara och behåller alltså mitt förslag på G. Sedan försöker jag tänka tillbaka på dina förslag när jag jagade pojknamn och slänger in Mark och Sixten. När det gäller eftervärkar klarade jag mig bra från det med ettan och tvåan (med R var ju inte de riktiga värkarna särskilt smärtsamma så då vore det kanske konstigt om eftervärkarna var det ) men hade det riktigt jobbigt efter trean.

Stackars Fiji!

Så mycket bättre...
  • Ela

Hrmm...måste ju om Sara nu och vinna!, (särskilt eftersom jag tycker att hon fuskade när hon slängde in två förslag på M G:et behålls förstås och jag undrar om mannen din inte är smålänning och då kanske Melker ligger konstigt i munnen? S:et är nog det som är kvar att knäcka. Sebastian?

Så mycket bättre...
  • Ela
    cilla67 skrev 2011-02-06 21:05:03 följande:
    Jättebra lek, det här, vi får ju massa nya förslag! 
    Meh! Fortfarande bara en plutt alltså? G, Simon och Martin?
    Så mycket bättre...
  • Ela

Yes! I´m the Master Mind (trots amningshjärna ).

Eller nåja. Sara var ju den som knäckte S:et. Martin mindes jag nämndes i "min namndiskussion" eftersom jag ratade de p g a mitt ex heter det.

Jag röstar på M för er del i alla fall.   

Så mycket bättre...
  • Ela
    Billabong skrev 2011-02-06 22:44:23 följande:
    Missade kommentera detta.
    Exakt VAD menar du med att påstå att ngt namn skulle ligga konstigt för i munnen när man är smålänning!?!!?
    Men det var ju inte JAG som påstod det utan Cissis man. Ta det med honom.

Tack för grattis. Jag ska genast föra upp Master Mind på mitt CV.
    Så mycket bättre...
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8