30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Välkommen in!
Grattis afro! Vad roligt (och skönt!) att lillebror är här nu!
Och grattis Zenobia! Välkommen hit!
Pysslig - Men då vet ni då? Är det hemligt eller har jag missat om det är en syster eller en bror?
Zeeda - Men usch så jobbigt för både dig och T. Skönt att värkarna gick att häva i alla fall.
Lena och malink - Ja, vore jag superwoman skulle jag ju gärna ta en ny graviditet, förlossning och unge. Men det är jag ju inte så...
Cissi - Åh, åh, åh! Jag vill spela vidare! Jag tror att jag "delar" plutt med Sara och behåller alltså mitt förslag på G. Sedan försöker jag tänka tillbaka på dina förslag när jag jagade pojknamn och slänger in Mark och Sixten. När det gäller eftervärkar klarade jag mig bra från det med ettan och tvåan (med R var ju inte de riktiga värkarna särskilt smärtsamma så då vore det kanske konstigt om eftervärkarna var det ) men hade det riktigt jobbigt efter trean.
Stackars Fiji!
Hrmm...måste ju om Sara nu och vinna!, (särskilt eftersom jag tycker att hon fuskade när hon slängde in två förslag på M ) G:et behålls förstås och jag undrar om mannen din inte är smålänning och då kanske Melker ligger konstigt i munnen? S:et är nog det som är kvar att knäcka. Sebastian?
Yes! I´m the Master Mind (trots amningshjärna ).
Eller nåja. Sara var ju den som knäckte S:et. Martin mindes jag nämndes i "min namndiskussion" eftersom jag ratade de p g a mitt ex heter det.
Jag röstar på M för er del i alla fall.