30+ som väntar/har fått syskon, del 8
TACK Pysslig och Sara - Skönt att det är fler som jag därute. Jag jobbar också på att inte stressa upp mig över det som inte blir gjort utan istället glädjas över det som blir gjort. Det som stör mig är att allra finast har vi haft första sommaren, då vi inte skulle fixa något utan bara titta vad som fanns. Jag petade ner lite fröer då iaf som växte upp till ett fint blomland, och planterade annat i stora krukor på uteplats mm. Förra året blev det inte av, och inte iår heller. Trist att känna att det går bakåt ju...
Och det där med att jag jagar 1åring nästa sommar var väl lite av min poäng - det känns som att jag kommer sitta här år efter år och tänka "nästa år, då minsann ska det fixas." Ända tills "För då är jag pensionär!"
Att jaga 1åring får mig också att minnas att G var extremt rymningsbenägen förra sommaren, och att ursprungsplanen var att bygga staket då. Men nej, det bidde inget, och det kommer inte bli iår heller. Kanske nästa år!
Pysslig - Skönt att det ser bra ut! Hoppas på fint tul på torsdag också.
Jag fick också godkänt på dagens bm-kontroll. Lite lustigt att vagga in där som ett kylskåp på ben och få höra att "du rör dig så fint, du ser så vig ut för att vara höggravid!" Jag tittade mig över axeln, tänkte att någon annan graviding kom bakom mig, men nä.