Pysslig - Och jag fattar inte hur man kan låta bli att krysta när andan faller på? Det går ju inte!
Lycklig - Ja, du. Vilken vecka var det RUL? Jag tänker så här: Jag är i v. 27 nu och gjorde ultraljudet den 13/1. Vad blir det? Jag orkar inte räkna efter, men det är fritt fram för den som orkar.
Gustav har fortfarande feber och har legat och drömt/yrat inatt, men han har i alla fall inte hostat sig helt fördärvad, skönt!
Tack för alla tips och sympatier gällande ontet. Det artar sig lite olika, när jag jobbar och sitter hela dagarna får jag ont i svanskotan också och skulle gärna ha en sådan där ring att sitta på som Evasha pratar om. Jag har typ brutit svanskotan en gång när jag var 12, och det är det som spökar när jag är gravid.
Men igår måste det bara ha varit fogarna? - ont som s*tan i ryggen/rumpan så att jag inte kunde lyfta fötterna eller ta normala steg utan att det skar som knivar. Samma sorts ont som jag har vanligtvis också, men gånger 10. Blöjbyten, påklädningar, inout ur bilen med G, kånka matkassar på blankisen utanför affären, kanske ändå är bättre att jobba och sitta på rumpan 10 h varje dag.
Ligga i sängen var ingen höjdare heller. Det visade sig att lindrigast var det att sitta på en vanlig köksstol, så det gjorde jag inatt medan tre rådjur mumsade fågelfrön utanför köksfönstret. Gött när man kan få naturupplevelsen utan att behöva gå ut.
Nu känns det lite bättre, bara som vanligt ont och inte som igår, jag ska försöka ta det lite försiktigt idag så att det inte blir värre igen.
Fiolina - Din Stokke-stol ser ju super ut! Skulle dock inte tro att de kostar på mig en sådan på jobbet för de 2½ månad jag har kvar innan fl, det fanns ju inte ens pengar till att bjuda på semla tydligen..