30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tilda - Så spännande! Heja heja!
Evasha - Då förstår jag, vi gjorde något liknande när vi fotade och visade vår lägenhet. Den är jättefin iaf, hoppas det kommer någon rik knös som betalar multum för den!
Pysslig - Det blev jättebra med garderoberna! Det enda felet är att det inte är en sådan där Narnia-garderob, känns som att det vore vad som behövs för att få plats med allt man vill stuva undan. Jag som gillar luftigt boende och tomma rena ytor kan grubbla mig fördärvad över hur vi ska få bort alla grejer man inte vill se hela tiden. Går nog inte..
Milla - Tänkte på det där med ekonomin, var det några speciella utgifter den här månaden som ställde till det? För om det bara var "en vanlig månad" och ni var tvugna att nalla på sparpengarna så förstår jag att det känns oroligt, men annars kan man ju försöka tänka att det är sådant som händer men att nästa månad blir mer normal igen. Fast jag vet ju att elpriser och bensinpriser stigit så även en vanlig månad är ju dyrare än vad den var för ett tag sedan. Inte lätt det där.