Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jag gillar också TENS, både vid förlossning och för att slimma till svullna ben under graviditeten! Men jag har en egen

• Piggley Wink

Vi5: Första gången så var bm smart och satte ner andelen lustgas och ökade syret. Andra gången började det ringa i öronen och kännas som jag skulle svimma. Jag har inte tänkt på det innan, men jag tänker nu att det kanske var syrebrist? Jag andades i lustgasmasken hela tiden på slutet

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Haha, den där bygeln ger inte så mycket plats för trinda bebismagar. H fick plats länge, men N fick snart öva på att sitta utan

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Men nu tycker jag det räcker med komplikationer Vi5! Hoppas E mår bättre redan vid lunch, eller att liten myser kvar lite till. Skönt att du har en tid för koll av dig och liten iaf. Jag har missat hur det gick med din GBS?

Elsis: inte optimalt att byta ut maken mot svärmor . Hoppas han snart kan komma hem, hur länge håller ni honom i karantän?

• Piggley Wink

Kate: Det låter som du har en klok fru Vi har också en treåring i vardande, en månad kvar och katastroferna börjar komma. Däremellan är han underbart lätthanterlig i förhållande till sin syster. Antingen kommer han bli en seg soffpotatis eller också är han bara rätt normal i förhållande till sin hyperaktiva syster. Fantasktisk att de kan vara så olika!

Vi5: Hur känns det nu?

Elsis: Vågar ni ta hem maken?    

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8