30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Vi5: Härligt att han leker så bra med bästisen! Förskola är verkligen svårt! Man är ju liksom inte där och ser... Jag är bara så glad att H trivs toppenbra nu, efter förra årets kaos!
Vi5: Härligt att han leker så bra med bästisen! Förskola är verkligen svårt! Man är ju liksom inte där och ser... Jag är bara så glad att H trivs toppenbra nu, efter förra årets kaos!
Vi5: Lurigt med nya barn som måste hitta sin plats i gruppen. Jag tänker också att det är stor skillnad till dem som har äldre syskon. De lär sig saker och apar efter, trots att de inte riktigt förstår. Och då kan det bli väldigt konstigt i interaktionen med andra barn
Vi läser gärna! Vad skönt att de delvis iaf redan har en strategi för att lösa problemet. Här upplever jag tyvärr också att de tar makens synpunkter mer på allvar
Tror ni at män helt enkelt kräver mer än vi kvinnor? Att de är direktare så att de tas mer på allvar även på förskolan? Jag tänker på vad någon sa här igår kväll om saken. Jag försöker vara tydlig men det är inte alltid så lätt tycker jag. Maken är mer så att han håller tyst och sen säger han nåt och då lyssnar folk - jag kanske behöver bli lite bättre på att vara tyst?
Håller helt med Ela i allt Vi5!
Och tycker det birde vara olagligt med bihåleinflammationer hos gravida!
Vi5: Skönt med slutdatum för vräkning om inte lite har lust at flytta innan dess! Då blir ju ovissheten kortare iaf. Jag hoppas det går supersmidigt hur det än blir kram
Mitt vatten gick inte alls. De spräckte hinnorna och båda barnen slank ut med vattnet kändes det som...
Vi5: Jag var helt öppen när de tog hinnorna (var 7-8 cm öppen när de skulle skicka hem mig för att jag itne var så påverkad och värkarna inte så starka ). Så var det första gången och jag tror det var så andra med - det var skrämmande lika båda gångerna, jag tyckte tom att bm sa exakt samma saker så det blev lite drömlikt. Kanske var det lustgasen som gav mig hallucinationer?