Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Arga barn finns här med. Julia är inne i en jättejobbig fas när hon vägrar stå på benen, de är som spagetti när man tex ska ta på ytterkläder eller vill att hon ska gå någonstans. Dessutom lägger hon sig i "böneställning" och skriker när hon inte får som hon vill! Däremellan är hon världens mysigaste unge, men det är skitjobbigt att hon inte vill gå med när man inte får lyfta!!!

Juni: Barba2 vågar väl inte sticka ut näsan efter alla dagar när du ville att h*n skulle stanna kvar!!!
    Hoppas att du slipper vänta längre, du verkar rätt sliten vid det här laget!

• Gladhannapanna

Juni: vilka goda nyheter att du har ont!!! Enda gången man gläds åt smärta när någon ska få barn! Agnes hälsar att 16/11 är en bra dag att fylla år på!

Ser fram emot sms så småningom förutom rapporter här tills ni åker in!

• Gladhannapanna

Juni: Spännande med regelbundna värkar!

Agnes tackar för grattishälsningarna! (fast hon är på försk)

Min fiffi är ju fortfarande blingad med ståltråd efter op....

• Gladhannapanna

Juni: Skippa promenaden, sitt med tensen i soffan och vänta på maken, åk till NÄL så fort han kommer!!! *beordrar*

• Gladhannapanna

Milla: UScha vilken dag! Julia är också krasslig, men hon har inte haft feber utan bara hosta och snuva så vi har kört med mollipect och nezeril. Hon ska till förskolan imorgon igen, har varit hemma hela veckan.

• Gladhannapanna

Ela: Vi hade klassiska namn som Erik coh Johan som förslag om det hade blivit en kille. Gustav är fint med tycker jag. Pojken hade fått heta Osborne i andranamn efter min morfar som hette Allan Sixten Osborne! För coolt för att inte använda!
    Arvid är fint med tycker jag. Emil är aldrig fel heller. MItt favvonamn har alltid varit Jonathan, men det heter min systerson. Joakim?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8