Ja, fi f*n aigee. Nu är det dags att jag föder barn snart.
Blir lite nervös nu dock för när jag var på vattengympan lämnade den mycket fullbokade gravidmassören som min BM tipsade om ett meddelande på mitt mobilsvar att han hade ett återbud imorgon kl. 9. Jag ringde givetvis genast upp och tog tiden och då frågade han om jag var intresserad av igångsättning. Jaaaaa! Men HJÄLP - är vi redo? R ska på 18 månaders koll imorgon och vaccineras - tänk om hon blir superfebrig och grinig. Vi har bröllopsdag i övermorgon och det vore liiite mysigt att få ha det datumet som vårt och inte som födelsedag för ett av barnen (nåja, vi skulle nog överleva att dela dag, men...). Barnens kusin har/har haft sin första magsjuka (vet inte om han tillfrisknat än) och eftersom det är hans föräldrar som ska barnvakta kanske det blir lite trixigt. Etc, etc. Kalla fötter? Nej, egentligen inte men det har nog inte riktigt sjunkit in att vi ska bli trebarnsföräldrar inom kort.
aigee - Förstår att du har fullt upp som nybliven tvåbarnsmamma med förkyld familj. Aj, det lät inte kul det där med underredet. Hoppas att du kan bli tillfixad ordentligt.
Lady w - Usch, det är en mardröm att behöva vara huvudsakligen inomhus med ett grinigt barn.
73Moon - Kul att se dig och höra att ni har det bra!
Lena - Fy, fy, fy vad jobbigt! Häck väck med magsjukan nu så att ni får aktivera er på ett vettigt sätt istället för att tvätta och ta rätt på löst bajs!