Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Fråga.
    J har ett antal ggr skrikit i högan sky för ont i ett eller båda benen. Verkar som sendrag. Kan hon ha växtvärk? Hon har haft det nån gång på fsk också då hon blivit jätteledsen och inte velat stödja har de berättat. Jag brukar räta ut och massera försiktigt och det tillåter hon. Men, kan det vara något annat? Brist? 

• Barbabok

En till fråga.

Jag ska snart på en 1-v resa med min mamma utan J. Kommer jag eller hon lida mest av det? Kommer sakna henne massor men ska åka Kommer hon att förstå eller känna sig övergiven? Hon är ju bara dryga 2½.  Jag kan inte ringa eller så heller, det är alldeles för dyrt.

• Barbabok

Mycket fint där hormonstinn, synd att det mest är så mörka höstiga kläder, jag får kolla senare när magen kommit. Jag insåg tidigare att jag har 4 par jeans och ett par svarta och ett par beige gravidbyxor, 2 par toppar med kort ärm.. Flera stickade tröjor som absolut klarar en gravidmage. Undrar om jag ens behöver något? 4 amningsBHn också.

• Barbabok

Jag gör så, att hon trampar ner ordentligt med hälen (jag hade grymma sendrag när jag var gravid), aloe ska jag prova, det har vi hemma. Bananer äter hon jätteofta, ekologiska. Tack

• Barbabok

Fin jacka, jag gillar färgen!

Här är det tvärtom, jag har några extra kilon kvar sen kortisonuppgången (4-5+), men kläderna är inte samma som med J, de har jag sålt (byxorna). 

• Barbabok

haha var det bara jag som fick sockerdricka och glass när jag var sjuk. Och franska riddare.

• Barbabok
    chiqita skrev 2011-10-22 11:56:22 följande:
    Barb, jag gillar de nya smaksatta och tar gärna det i stället för läsk om vi äter ute

Ah, jag tänkte på den som heter Vishyvatten (svart etikett, glasflaska), smakar bläk. Vanligt bubbelvatten gillar jag absolut!
  • Barbabok

Pysslig, jag jag kommer att smsa maken så är J alldeles ledsen får jag lösa det.

Nu nojar jag för att jag inte mått illa idag, är man någonsin nöjd?  

• Barbabok

Grattis Fisk!

Här tjatas det om att jag inte ska ta bilen 1dec då vi har julbord. Nej sa jag, det är ju en torsdag Oskyldig Jag brukar inte spotta i glaset. Tänker inte berätta då.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8