Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Lady, jo jag kan sova, jag sover dygnet runt. Jag har mer eller mindre sovit sen i lördags pga förkylning, huvudvärk och illamående. Blir hemma imorgon med, orkar inte detta. Tänkte Postafen skulle bidra till arbetslust men blev visst helt utslagen. Är fortfarande förkyld och illamående.

Smyger tillbaka och läser mer av tråden.  

• Barbabok

P, jaha? Kanske ska prova en halv tablett imorgon då. Oj, v28 redan, det gick fort minsann

• Barbabok

Okej, värt ett försök, men inga tabletter idag känner jag. Är trött och mår inte illa. För stunden.

• Barbabok

Hanya, kram. Inte lätt att vänta som du gör heller.

Pandora, vilken chef Nice

Ni som har minskade symtom, ni får mina. Tänk att har man dom vill man bli av med dom, och vice versa.     

• Barbabok

hormonstinn, jag ska satsa på ståbräda. Det kommer att vara sommar och J är då 3år och 2-3mån så då kan hon gott gå/åka bräda.
    Jag äter vitamintillskott där ingår B av flera sorter. Vegetariskt tillskott samt folsyra då. 

• Barbabok
    Barbabok skrev 2011-10-19 20:19:13 följande:
    Pandora, såg att du fick din första 1 dag efter mig, och nu har vi BF 5 dagar emellan (jag först), förföljer du mig

hehe
  • Barbabok

Jag vet inte men vi ska nog byta vagnen vi hade till J, den är iofs "ny" men usch så tung och klumpig. Bra på vinterna kanske men jättejobbigt att få in den i bilen. Vi köpte ju den på Coop för halva priset, 1500:- Både ligg- och sittdel, lufthjul och suveränt bra på alla sätt, utom vikten. Det får nog bli en beg. från Blocket, liggvagn helst, med mjuklift. Sen har vi en Scooter till J nu som kan ärvas. Den köptes ny 2010.

• Barbabok

Oj, vad synd att det inte gick att få tidigare. Hoppas verkligen hon har rätt. Trots insemination kan ju ägget ta lite tid på sig att plantera sig där det trivs så jag tror inte du ska ta ut något i förskott.
    Jag hatar också att inte veta, mitt första VUL är ju inte förrän 31/10 Många dagar kvar.  

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8