• M73

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

PW; jag gillade klänningen (även om jag inte valt just den färgen om det vore till mig) utom volangerna på ärmarna men det är ju mer min personliga smak, tror du skulle klä i den. Får för mig att 85 cm blir lite kort (beror ju på hur lång överkropp man har tex)men man kan ju ha den som tunika. Får nog kika runt i den butiken lite. Ska väl inte vara vitval för evigt

• M73

en värk... det är inte så mkt att skryta om... fast det kommer mer o mer förvärkar så med lite tur slipper jag gå till juli iaf. Tror inte det blir nån bebis på BF med tanke på att de två andra har startat med ett dygns värkar...

• M73

Drutten: jepp BF idag o jag hade också tänkt mig tidigare bebis men det hade inte den här ungen...

• M73

Grattis Snuppis!

Då börjar övertiden ticka då... jag borde kanske inte gnälla för jag har haft hyffsat lätta graviditeter rent fysiskt men jag känner mig invaderad o den här krabaten har mycket stretchövningar för sig som jag tycker att hen kan göra på utsidan istället. Nu får vi se om sambon får rätt i 21, jag säger tjugonde... lite mer känningar så jag kanske sslipper gå till igångsättning iaf?

• M73

fortfarande ingen leverans, mycket förvärkar o så igår som inte gav sig trots varmt bad men två alvedon o jag sov som en stock... nåja, det behövdes väl det med. Nu har jag mest ont under revbenen. Försöker trösta mig med att det nu finns en gräns för hur långt det är kvar men efter idag är jag på övertidsrekord...

• M73

Tack alla för uppmuntrande tillrop! sambons gissning är ju imorgon, jag är fullt beredd på att unna honom att ha rätt bara ungen kommer ut ;)

Har vågat mig iväg till grannorten o hämtat hem mitt lilla bokpaket som väntade på ulämningsstället så nu har jag iaf att läsa medan jag väntar... 

• M73

sällar mig till hyllningskören för BHn i Älgens länk! Har två men hittade bara den ena nu, den är iaf tvättad o nedpackad i BB-väskan. 

Ingen bebis än, visst är det konstigt att man kan  gå o klaga för att det INTE gör tillräckligt ont? Lite olvärk o lite stickningar så det kanske sätter igång om nån vecka eller så.. har gett upp. O kusinen (vars familj ska barnvakta är det tänkt) är febrig...  

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8